مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: داشتن استادیوم فوتبال استاندارد از اولویت های شهرستان بابل است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، داشتن یک استادیوم فوتبال استاندارد را از اولویت های اصلی ورزش شهرستان بابل عنوان نمود   به گزارش مازنداسپرت؛ با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجه الاسلام علی اکبر ناصری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی و انصار آری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل […]

habiiiiibbمدیرکل ورزش و جوانان مازندران، داشتن یک استادیوم فوتبال استاندارد را از اولویت های اصلی ورزش شهرستان بابل عنوان نمود

 

به گزارش مازنداسپرت؛ با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجه الاسلام علی اکبر ناصری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی و انصار آری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل عصر روز گذشته جهت جانمایی و تعیین وضعیت ساخت استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

طی این بازدید ضمن بررسی وضعیت ورزش بابل، در مورد احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در این شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه با اشاره به موفقیت های ورزشکاران بابل در مسابقات مختلف برون مرزی گفت: تیم فوتبال خونه به خونه بابل با کسب نتایج درخشان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

حسین زادگان در ادامه تصریح کرد: بابل شاخص های داشتن یک تیم لیگ برتر را دارد و لذا ساخت استادیوم استاندارد از نیازهای اصلی این شهرستان است.

وی افزود: در صورتی که یکی از تیم های مازندرانی به لیگ برتر صعود کند، وزارت ورزش و جوانان برای ساخت استادیوم استاندارد با معیارهای بین المللی در این استان حمایت خواهد کرد.