با شکست استقلال قائمشهر و شهدای بابلسر ؛ هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور به پایان رسید

هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور عصر امروز با شکست دو نماینده استان پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت؛هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور عصر امروز پیگیری شد که در این روز دو نماینده دیگر استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند با شکست های مشابه دو بر یک برابر حریفانشان […]

4هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور عصر امروز با شکست دو نماینده استان پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور عصر امروز پیگیری شد که در این روز دو نماینده دیگر استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند با شکست های مشابه دو بر یک برابر حریفانشان تن به شکست دادند و به جمع سقوطی ها پیوستند .

در قائمشهر تیم فوتبال استقلال این شهر در برابر تیم فوتبال شهرداری رودسر قرار گرفت که در این دیدار قائمشهری ها با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود شدند . همچنین تیم فوتبال شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال کیمیا فرآیند ری تهران بودند که در این دیدار هم نماینده استان مازندران با نتیجه ۲ بر ۱ برابر میزبان خود مغلوب شد تا با این نتایج کسب شده هر دو تیم خود را سقوطی بدانند .

تک گل تیم شهدای بابلسر در این دیدار توسط هادی خدادادی و تک گل تیم استقلال قائمشهر توسط میثاق احمد زاده به ثمر رسیده شد .

 

نتایج هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور  :

عمران شهرداری ساری سه
شیرین فراز آق قلا صفر

*** تیم عمران شهرداری ساری به مرحله دوم لیگ دسته سوم صعود کرد .

استقلال میاندرود سه
نیلی پوشان قم صفر

*** تیم میهمان در این دیدار حاضر نشد .

هیئت فوتبال زیراب یک
فجر میثاق کرج یک

 

استقلال قائمشهر ۱

شهرداری رودسر ۲

 

کیمیا فرآیند ری تهران ۲

شهدای بابلسر ۱