بوکسور مازندراني مربی تیم ملی بوکس APB شد/مهدي طلوتی:فعلا از تیم ملی بوکس خداحافظی نکرده‌ام!

مهدی طلوتی بوکسور سابق تیم ملی کشورمان با حکمی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی APB انتخاب شد.   به گزارش مازند اسپرت، اردوی تیم ملی بوکس APB برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای در حالی زیر نظر اکبر احدی برگزار می‌شود که مهدی طلوتی […]

tolotiمهدی طلوتی بوکسور سابق تیم ملی کشورمان با حکمی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی APB انتخاب شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، اردوی تیم ملی بوکس APB برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای در حالی زیر نظر اکبر احدی برگزار می‌شود که مهدی طلوتی بوکسور سابق تیم ملی از سوی رئیس فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی APB انتخاب شد.

مهدی طلوتی در المپیک لندن به عنوان نماینده وزن ۶۴ ـ کیلوگرم حضور داشت. وی با پیراهان تیم ملی عناوین مختلفی را در رویداد‌های برون مرزی کسب کرده است.

 

طلوتی : می‌خواهم در المپیک بعدی نماینده کشورمان باشم

 

مربی تیم ملی بوکس APB گفت: از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که در طول این دو سال به خوبی از من حمایت کرد و اجازه نداد که به فراموشی سپرده شوم.

به گزارش مازند اسپرت،مهدی طلوتی در مورد شرایط خود در تیم ملی بوکس به عنوان مربی اظهار داشت:‌ با تصمیم رئیس فدارسیون بوکس به عنوان مربی تیم ملی APB انتخاب شدم و کنار اکبر احدی یک هفته‌ای است که کار خود را آغاز کرده‌ام. خوشحالم از اینکه کنار او هستم و از تجربیاتش استفاده می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولیت جدیدی که در تیم ملی کسب کرده‌ای از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده‌ای یا خیر، گفت:‌ فعلا از تیم ملی بوکس خداحافظی نکرده‌ام. متأسفانه مصدومیت کوچکی دارم و به خاطر همین قادر به مبارزه کردن نیستم. قرار است یک جراحی کوچک روی لگن پای چپم انجام شود که پس از پایان دوران نقاهت پرقدرت به تیم ملی بازخواهم گشت. می‌خواهم در المپیک بعدی به عنوان نماینده کشورمان حضور داشته باشم.

طلوتی در پاسخ به این سوال که‌ آیا مشکلی با اکبر احدی برای فعالیت در تیم ملی داری یا خیر،‌گفت: احدی مربی من در تیم ملی بوده و زحمات زیادی برای بوکس کشیده است. خوشحالم که در کنار او می خواهم تجربیات جدیدی را آغاز کنم. او دوره‌های مربیگری خوبی را دیده و همیشه به روز است.

مربی تیم ملی بوکس APB در ادامه عنوان کرد:‌ از احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم. او در طول این دو سال به خوبی از من حمایت کرد و اجازه نداد که به فراموشی سپرده شوم. بازگشت من دوباره به بوکس به خاطر حمایت‌های او بوده است.

طلوتی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارمند شهرداری بابلسر هستم و برای اینکه در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنم شهردار بابلسر با این موضوع موافقت کرده و از او به خاطر حمایت‌های همه‌جانبه تشکر می‌کنم.