از عقد قرارداد با محمد غلامی و خداحافظی اکبر محمدی از خونه به خونه تا برگزاری اردوی ۷ روزه در کیش

مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز به خونه به خونه مازندران پیوست.   به گزارش مازنداسپرت، محمد غلامی مهاجم تالشی و ۳۳ ساله تیم استقلال اهواز با عقد قرارداد با مسئولان تیم خونه به خونه مازندران به این تیم پیوست. گفتنی است، باشگاه خونه به خونه فعلا فقط با این مهاجم به صورت رسما قرارداد امضا […]

khoonehمهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز به خونه به خونه مازندران پیوست.

 

به گزارش مازنداسپرت، محمد غلامی مهاجم تالشی و ۳۳ ساله تیم استقلال اهواز با عقد قرارداد با مسئولان تیم خونه به خونه مازندران به این تیم پیوست.

گفتنی است، باشگاه خونه به خونه فعلا فقط با این مهاجم به صورت رسما قرارداد امضا کرده است و با سه بازیکن نیز به توافق رسیده است تا پس از اخذ رضایت نامه این بازیکنان از باشگاه خونه، زمینه حضورشان در تیم فراهم شود.

از سوی دیگر، اکبر محمدی مربی تیم خونه به خونه مازندران نیز پس از حضور تقریباْ یک ماه اش در تیم فوتبال خونه به خونه مازندران از این تیم جدا شد و سرمربی تیم فوتبال پاس همدان شد.

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تمرینات خود را زیر نظر اکبر میثاقیان از روز دو شنبه آغاز کرده است و اردوی آماده سازی این تیم نیز از دو سه روز آینده به مدت ۷ روز در جزیره کیش برگزار می شود.

طبق برنامه ریزی این باشگاه قرار است ششمین جلسه هیأت مدیره باشگاه خونه به خونه نیز با حضور اعضای این هیأت در جزیره کیش برگزار شود.

به گزارش مازنداسپرت،تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با ۳۳ امتیاز رده چهارم نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور را به خود اختصاص داده است