گفتگویی با مدیرعامل و مربی شهروند نکا / طالبی :حتی اسپانسر هم نداریم/کشاورز:آینده خوبی در انتظار شهروند است

تمرینات تیم فوتسال شهروند نکا نماینده استان مازندران در رقابت های لیگ یک فوتسال کشور برای آمادگی هر چه بیشتر برای دیدار این هفته برابر نماینده شیراز به صورت فشرده در حال برگزاری است.   به گزارش مازند اسپرت ؛ از این روی گفتگویی را با محمد طالبی (مدیر) و همچنین فرهاد کشاورز (مربی) این […]

1711411تمرینات تیم فوتسال شهروند نکا نماینده استان مازندران در رقابت های لیگ یک فوتسال کشور برای آمادگی هر چه بیشتر برای دیدار این هفته برابر نماینده شیراز به صورت فشرده در حال برگزاری است.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ از این روی گفتگویی را با محمد طالبی (مدیر) و همچنین فرهاد کشاورز (مربی) این تیم انجام داده ایم تا از حال و روز این تیم با خبر شویم :

 

محمد طالبی : تا بحال هیچگونه حمایت مالی از هیچ ارگان یا فرد خاصی در قبال این تیم صورت نگرفت !

*** شهروند نکا از چه زمانی و با چه شرایطی برای لیگ یک بسته شد؟
تیم ما در شرایط خیلی سخت و خیلی دیر  و تنها یک ماه به شروع مسابقات لیگ بسته شد در شرایطی که هم برای استخدام مربی و جذب بازیکن دچار مشکل بودیم . و تا اینکه با آنان به توافق برسیم و قرار داد ببندیم زمان زیادی را از دست دادیم و برای ثبت قرار داد و صدور کارت زمان زیاد طول کشید و با توجه به این شرایط موجود تمام تلاشمون کردیم تا بتوانیم مجموعه خوبی را وارد این مسابقات کنیم.

*** با اینکه زمانی زیاد در اختیار مربی نبود تا به الان که سه بازی پشت سر گذاشتید از عملکرد مربی تیم راضی هستید؟
مربی ما از مربیان خوب و فهیم فوتسال کشور محسوب می شود و شرایط تیم ما سخت بود و تیم دیر در اختیار آقای کشاورز قرار گرفت و با توجه به این شرایط فکر کنم تا به حال خوب نتیجه گرفتند .

*** حمایت مسئولین و مردم شهرستان نکا از این تیم چطور بود؟
تا بحال هیچگونه حمایت مالی از هیچ ارگان یا فرد خاصی در قبال این تیم صورت نگرفت و حتی اسپانسر هم نداریم و طی یک جلسه با فرماندار شهرستان نکا که داشتیم قول مساعدت و همکاری دادند.

*** چه صحبتی با هواداران این تیم دارید؟
از مردم فهیم شهر نکا خواهشمندیم که جانب اخلاق رعایت کنند و فقط  از تیم حمایت کنند و یکم صبر داشته باشند تا کادر فنی کار خودش انجام بده تا تیم در آرامش به نتیجه برسد.

*** صحبت آخر؟
تشکر میکنم از شما و سایت وزین مازند اسپرت که همیشه حامی تمامی تیم ها هستید .

 

فرهاد کشاورز : آینده بسیار روشنی را برای شهروند نکا پیش بینی میکنم

*** بیوگرافی خودتان را برای ما بفرمایید؟
بنام خدا فرهاد کشاورز هستم متولد ۵۸  از سال ۷۸  مربیگری شروع کردم . ابتدا در فوتبال و از سال ۸۰ وارد مربیگری فوتسال شدم و در تمامی رده ها چه در لیگ فوتبال و هم فوتسال مربیگری کردم و الانم در خدمت تیم شهروند نکا هستم.

***چرا نکا و شهروند ؟
باید عرض کنم با تیم شهرداری نکا در سال ۸۲ در مسابقات جوانان کشور آشنا شدم و در آنجا همگروه بودیم و چون خوابگاه ما یکجا بود یک دوستی و رفاقتی بین من و مسئولین و بازیکنان تیم بوجود آمد و از آنجا دوستی ما شروع شد و چهار سال پیش یک نیم فصل در خدمت این تیم بودم و امسال هم با توجه به اینکه تغییر و تحولات زیادی صورت گرفت و و این تیم شهرداری نکا نیست و این شهروند یک تیم تازه تاسیس و مدیران آن از قدیمی ها و از دوستان نزدیک بنده هستند لطف داشتند و خواستند و با روی باز در خدمتشون هستم.

*** آقای کشاورز از زمان پذیرفتن مسئولیت تا شروع مسابقات زمان زیادی نداشتید با توجه به این موضوع آینده تیم چطور می بینید؟
باید عرض کنم ما ۵ روز قبل شروع مسابقات ثبت قرارداد کردیم و بازیکنان یکی دو روز قبل آن جذب کردیم و در جذب بازیکنان فقط یک جلسه تمرین وقت داشتیم و با توجه به شناختی که از قبل داشتیم و اکثرا در تیمهای داخل استان و حتی شهروند ساری و تیم های دیگر بازی میکردند جذب کردیم و در طول ۱۰ روز با سه جلسه تمرین وارد مسابقه شدیم و در تیم از جوان باسابقه در ترکیب کلی تیم استفاده کردیم ما استراتژی خودمون رو بر مبنای امتیاز گیری گذاشتیم در شروع فصل به ثبات شخصیتی تیم اهمیت ویژه ای برای ما داشت و اگر تیم ما در شروع مسابقات باخت سنگینی میداد که در مسابقات محمله دیگه برگشت این تیم با توجه به اینکه تمام اصول و قوائد شکل گیری یک تیم که پیش فصل نگذروندیم خیلی سخت بود و ما سه هفته ابتدایی فقط باخت در ساوه که از روی اشتباه فردی صورت گرفت و در بازی با پاس که یه بازی بیرون از خونه بود و اون مشکلات خاص خودش که در فرودگاه بود که ما خودمون آماده کرده بودیم برای پرواز و بازی با یک تیم دیگه که ما را از تو گیت پرواز برگردوندند و یکدفعه گفتند باید با یک تیم دیگه و با یک نگرش دیگه ، که متفاوت بازی می کردند با تیمی که ما فکر میکردیم که این بازی را هم مساوی کردیم و در بازی موقعیتهای خوبی داشتیم و بازی با تیم کاشان که میزبان بودیم خوب نتیجه گرفتیم و تا الان به نظر بنده خوب پیش رفتیم و انشاالله با یک بازی خوب به چیزی که در اول فصل بدنبال آن بودیم دست پیدا کنیم (۵ امتیاز از ۴ بازی)

*** بازی بعد چطور پیش بینی میکنید؟
ما خوشبختانه کلیه نفرات در اختیار داریم و در خونه بازی داریم و تیم با روحیه مضاعفی که داره یک بازی در خور تحصین با تیم صدر جدولی ارژن شیراز که ریشه چند ساله در کشور دارد ارائه کنیم و فکر کنم که یک بازی فوق العاده و تماشاگر پسند و در عین حال با نتیجه ای در پیش داشته باشیم و امیدوارم تماشاچیان لذت ببرند.

*** آینده این تیم در لیگ چطور پیش بینی میکنید؟
آینده بسیار روشنی که با توجه به شناخت که از این تیم و استان مازندران و پتانسیلی که وجود دارد را پیش بینی میکنم و امیدوارم که چنین باشد .

*** و حرف آخر ؟

بنده برای خدمت به فوتسال مازندران آمدم و تشکر میکنم از مسئولین فوتسال و فوتبال استان که همکاری خوبی با بنده داشتند و همچنین تشکر ویژه ای دارم از مدیر عامل و سرپرست تیم شهروند نکا و همچنین از شما و همکاران محترمتون در سایت مازند اسپرت .