عکس روز / آغوش ثمربخش به نوه هایش رسید

مدیریت کشتی با این حجم وسیع جغرافیایی در مازندران دستکمی از دشواری های هدایت فدراسیون ندارد. تعدد برنامه ها و مسابقات درون استانی و ملی و همینطور فعالیت طیف گسترده ای از مازنی ها در این رشته محبوب و دوست داشتنی انرژی و توان زیادی را می طلبد و عشق واقعی می خواهد تا بدون […]

مدیریت کشتی با این حجم وسیع جغرافیایی در مازندران دستکمی از دشواری های هدایت فدراسیون ندارد. تعدد برنامه ها و مسابقات درون استانی و ملی و همینطور فعالیت طیف گسترده ای از مازنی ها در این رشته محبوب و دوست داشتنی انرژی و توان زیادی را می طلبد و عشق واقعی می خواهد تا بدون جیره و مواجب پای کار باشید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ در روزهایی که کشتی از حمایت های دولتی بهره ای نمی برد و سختی های زیادی را تحمل می کند، اصغر ثمربخش ملقب به مشتی آقای ورزش استان، صیورانه و پدرانه همت می گمارد و نگذاشته ذره ای حاشیه پیرامون ورزش اول استان مان باشد.
اما این روزها پس از ماهها زحمت پر ملال و فعالیت خستگی ناپذیر، ثمربخش فرصت داشته در وقت کاسته شدن از ترافیک برنامه سفری کوتاه به آلمان و نزد پسرش رضا داشته باشد و دیداری با نوهایش تازه کند.
البته ثمربخش آرمین نوه دوم خود را برای اولین بار است که می بیند و آرین را هم که لذت تولد نخستین نوه را به رئیس هیات کشتی استان چشاند، دوباره در آغوش کشید.
در شب کریسمس این تصویر را از مشتی آقا ثمربخش و نوه هایش یافتیم که خوب دیدیم به رویت شما هم برسانیم.
او که همواره آغوشش برای کشتی گیران مازنی گشوده است، نوبت را به نوه هایش داد تا از گرمای وجودی ثمربخش بهره برند.
امیدواریم پیر جانان و دلسوز کشتی که با او تمام پیروزی های ممکن را حاصل شده دیدیم، سایه اش همیشه بر سر نوه ها و خانواده اش و کشتی مازندران مستدام باشد.

 

samaaar