استارت آغاز معجزه در عجیب و غریب ترین تیم ایران/صنعت بدون تمرین برد و جویباری ها با بدشانسی باختند

هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .   به گزارش مازنداسپرت؛ هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران در شهرهای ساری و شیراز در برابر […]

7هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .

 

به گزارش مازنداسپرت؛ هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران در شهرهای ساری و شیراز در برابر حریفانشان قرار گرفتند و به یک برد و یک باخت دست یافتند .

در ساری و در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر ، تیم فوتبال صنعت ساری در برابر تیم فولاد نوین اهواز قرار گرفت .

صنعتی ها بعد از تغییر و تحولاتی که در این باشگاه رخ داد ، با هدایت رضا تقوی موفق شدند تیم فولاد نوین اهواز را با یک گل شکست دهند . در این دیدار تک گل تیم فوتبال صنعت ساری توسط مهدی ( کاظم ) ساداتی به ثمر رسیده شد .

صنعتی ها که به دلایلی مختلف بعد از پایان نیم فصل اول دست به اعتصاب زده بودند و تمرینی انجام نداده بودند ، با وساطت و برگزاری جلساتی تاثیر گذار توسط هیات فوتبال استان مازندران و روسای ادارات ورزش و جوانان استان و شهرستان ساری ، بازیکنان و تمامی عوامل را به حضور و ادامه این رقابت ها متقاعد کردند و با تغییراتی اساسی موفق شدند از این دیدار خانگی دست پر بیرون بیایند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند .

شاگردان رضا تقوی در این دیدار با گل نیمه اول مهدی ساداتی که امروز در خط حمله به بازی گرفته شده بود موفق شدند تیم فولاد نوین اهواز را شکست دهند .

اما تیم فوتبال شهدای جویبار ، دیگر نماینده از استان مازندران در این رقابت ها عصر امروز در شیراز میهمان تیم فوتبال کارای این شهر بود .

در این دیدر شاگردان میثم منیعی علی رغم انجام بازی خوب و پایاپای موفق به کسب امتیاز نشدند و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب میزبان خود شدند .

در این دیدار گل های شهدای جویبار توسط مسعود فتاح و حسین رمضانی به ثمر رسیده شد .