با حضور تمامی ورزشکاران باشگاه ؛ جشن صعود تیم های باشگاه استقلال ساری برگزار شد + عکس

مازند اسپرت :باشگاه استقلال ساری در سال ۱۳۹۴تا به امروز توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند.کسب مقامی سومی لیگ برتر کبدی کشور،کسب مقام سومی لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه های کشورو صعود به لیگ برتر بسکتبال کشور،نائب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان مازندران و صعود به لیگ دسته سوم باشگاه های کشور،قهرمانی نیم […]

414225مازند اسپرت :باشگاه استقلال ساری در سال ۱۳۹۴تا به امروز توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند.کسب مقامی سومی لیگ برتر کبدی کشور،کسب مقام سومی لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه های کشورو صعود به لیگ برتر بسکتبال کشور،نائب قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان مازندران و صعود به لیگ دسته سوم باشگاه های کشور،قهرمانی نیم فصل ووشواستان مازندران و…….بخشی از فعالیت های این باشگاه میباشدبه همین منظور باشگاه استقلال ساری جشنی با حضور مربیان و بازیکنان و کادراجرایی باشگاه خود درسالن هلال احمر استان مازندران برگزارکرد.

 

به افتخار همه مردان نیک شهرم باید ایستاد :

در تاریخ ورزش این سرزمین با توجه به چالشها و و معضلاتی که در ورزش وجود دارد خیلی کم هستند چهره هایی که وارد این عرصه شوند .آنانکه دست به این کار زدند غالبا به بهانه های مختلف و اهداف غیر ورزشی از جمله بهره برداری سیاسی و….بوده و هست !

اما در بین قطع الرجال دلسوزان واقعی ورزش و عاشقان این راه،چهره هایی در حال درخشیدن هستند که علیرغم تمام مشکلات و دردسرهای آن،سالهای سال تنها با عشق و علاقه و انگیزه وصف نشدنی مشغول فعالیت و خدمت به خانواده های علاقمند ورزش و فرزندان شان می‌باشند تا آنها را از ناهنجاریهای جامعه به دور و به سوی رشد و تعالی سوق دهند .

در بین این معدود افرادی که وجود دارند نام ” محمد حسن کیادهی ” بر پیشانی ورزش شهر ساری مرکز استان مازندران میدرخشد .

چهره ای که بواسطه شوخ طبعی و کلام آمیخته به طنزش حتی در مراسمات بزرگ و تودیع معارفه های سیاسی و ورزشی در بین علاقمندان منحصر بفرد است .
تیمداری در ورزش کار بسیار سخت و پیچیده ایست و به همین دلیل انجام درست و صحیح امورات یک باشگاه توسط یک مجموعه با مشکلات زیادی همراه می‌باشد .
حال آنکه به طور همزمان و در چند رشته ورزشی این کار صورت پذیرد و این مستلزم توان بسیار بالایی هست که یک مدیر باید هم به لحاظ وقت و هم مدیریت زمان و از همه مهمتر تامین منابع مالی در نظر بگیرد .

از جمله کارهای شاخص و در خور تحسین باشگاه استقلال به مدیریت این شخص ورود به ورزش بانوان می باشد که در این مورد انقلابی در ورزش استان مازندران و ساری ایجاد شد.
انقلابی که اگر حمایت مسئولین را در پی داشته باشد،شور و شعف خاصی در کشاندن بانوان عزیز و محترم به ورزش و ترغیب خانواده ها ایجاد میکند و این مساله را میتوانست به وضوح در چهره تک تک آنها در جشن صعود باشگاه استقلال ساری در سالن هلال احمر این شهر مشاهده کرد.

این جشن با حضور اعضا و بازیکنان ،مربیان ،خانواده های آنها در بخش آقایان و بانوان و جمعی از مسئولین ،شهردار،اعضای شورای شهر و رئیس ورزش شهرستان ساری و نایب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان و ….و اصحاب رسانه برگزار شد.

*** در این مراسم علیرضا اقبالی که خود معاونت فرهنگی باشگاه و مدیر اجرائی مراسم بود به بیان عملکرد چندین ساله باشگاه پرداخت و افتخارات باشگاه را که بیشتر آن در یکی دوسال اخیر رقم خورد برای حاضرین عنوان کرد.
*** سپس اجرای برنامه شاد (موزیک،آواز، طنز،… ) را حاضرین شاهد بودند تا به وجد بیایند.
***بعد از آن کیادهی مدیریت باشگاه به سخنرانی پرداخت و ضمن خوشامدگویی به شهردار محترم و دلسوز و ورزشدوست ساری به جهت حمایتهای ایشان گفت ،من دست شهردار جوان شهرم را با افتخار بوسه میزنم !
***سپس به بیان دغدغه ها و معضلاتی که در مسیر راه اداره باشگاه وجود دارد پرداخت و عنوان کرد من با تمام عشقم و صرفا جهت خدمت به ورزش شهرم با توجه به تمام این کم پولیها و نارساییهای مالی که وجود دارد ایستاده ام و هیچ‌وقت کوتاه نخواهم آمد . هر چند که در این مسیر بزرگ،سنگ اندازیها و نامهربانی های زیادی وجود دارد ولی اعتقاد دارم کسی که ملاک بهترین دوست را خدا قرار داده و با خدا عهد رفاقت بسته است و با او معامله کرده است، از اینکارهای عزیزان انرژی مثبت و مضاعف میگیرد و من اینگونه هستم
*** کیادهی که انگار دل پری از این افراد داشت حتی از بردن نام آنها هم ابایی نداشت و اگر اتمام زمانش توسط مجری برنامه با خبر نمی‌شد با توجه به صراحت کلامش اتفاقی دیگر میفتاد !
*** بعد از سخنرانی مدیر عامل باشگاه استقلال ساری به شهردار محترم ساری بنا به خواسته حاضرین به سخنرانی پرداخت .
***عبوری ضمن ابراز خوشحالی بابت حضورش در بین جمع صمیمی و ورزشی شهرش،موفقیت های باشگاه استقلال ساری را به شخص محمد حسن کیادهی و همه عوامل این باشگاه تبریک گفت و اظهار داشت : لازم میدانم خوشحالی خودم را  از بابت دیدار با بانوان ورزشکار شهرم اعلام کنم و در عین حال گله خودم را از این عزیزان مطرح کنم ،چرا که من در این مدت کمترین مطالبات را در بخش ورزشی برای بانوان در شهرداری مشاهده کردم و اعتقاد دارم هر چقدر مطالبات و درخواستها بیشتر شود، ما بیشتر میتوانیم خدمت کنیم و نمونه آن انجام بازیهای فوتسال بود که خیلی خوب برگزار شد.
*** شهردار ساری در پایان و با اشاره مجری مراسم،بنا بر قولی که در جمع مردم ساری جهت احیای تیم شهرداری ساری داده بود مطرح کرد اگر انگیزه لازم از سوی مدیریت محترم باشگاه ببینم حاضرم در خرید امتیاز یک تیم لیگ یک فوتبال برای سال آینده این باشگاه کمک کنم و تا باشگاه استقلال ساری بطور جدی تر و حمایت شهردار جوان وارد مسابقات فوتبال کشور شود که این مساله با تشویق و خوشحالی حاضرین در سالن همراه شد.
*** بعد از سخنان شهردار نوبت به اهدای جوائز رسید و از طرف باشگاه،به رسم یادبود به پاس تلاش و زحماتیکه متحمل شدند با حضور شهردار و تعدادی از مسئولین تجلیل شود

 

پاورقی :
در پایان ضمن تشکر و سپاس خالصانه از  مدیریت  باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری،امیدواریم در مسیر بلند و پر تلاطم اداره آن به وعده هایی که نشان از عزم و اراده خاص خودش و تجربه ای که حاصل سالها حضورش در ورزش کسب کرده داده،پایبند باشد و هیچگاه از تجلی اهدافش و خدمتی که در سر دارد ناامید نشود و مهترین فاکتور در اجرای آن تشکیل درست و سازمان یافته از عوامل مدیریتی باشگاه میباشد تا خدای نکرده،ویروسی که که دامنه اکثر باشگاههای کشور حتی آنهایی هم که در تیمداری موفق بودند ولی به ورطه نابودی کشانده شدند گریبانگیر این باشگاه نشود تا در این باشگاه فصل جدیدی از تحول در ورزش مرکز استان را شاهد باشیم و از صمیم قلب بالاترین توفیقات را از خداوند منان برای مجموعه این باشگاه خواستاریم .