ابراهیم تقی پور بازیکن اسبق تیم ملی مدیرفنی و مدیراستعدادیابی باشگاه مازند اسپرت شد + تصویر

بازیکن اسبق تیم ملی و تیم های بزرگ پایتخت ، مدیرفنی و مدیراستعدادیابی باشگاه مازند اسپرت شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ با توافقات و صحبت هایی که بین مدیران باشگاه مازند اسپرت انجام شد ، ابراهیم تقی پور پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور و استان مازندران به عنوان مدیر فنی و مدیر استعداد […]

14222222بازیکن اسبق تیم ملی و تیم های بزرگ پایتخت ، مدیرفنی و مدیراستعدادیابی باشگاه مازند اسپرت شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ با توافقات و صحبت هایی که بین مدیران باشگاه مازند اسپرت انجام شد ، ابراهیم تقی پور پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور و استان مازندران به عنوان مدیر فنی و مدیر استعداد یابی تمامی رده های سنی باشگاه مازند اسپرت انتخاب شد .

ابراهیم تقی پور عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه و مشاهده برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت مدیران این باشگاه ، برای حضور در این باشگاه اعلام آمادگی کرد و از این پس به عنوان مدیر فنی و مدیر استعداد یابی تمامی رده های سنی باشگاه مازند اسپرت در این باشگاه حضور خواهد داشت .

ابراهیم تقی پور که یکی از با سابقه ترین فوتبالیست های مازندرانی شاغل در لیگ  برتر فوتبال کشور و حتی تیم ملی فوتبال ایران در زمان خودش بود ، در طول دوران حضورش در لیگ ایران در تیم های بزرگی چون پرسپولیس ، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان بازی میکرد و همچنین سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارد .

مدیر فنی و مدیر استعداد یابی باشگاه مازند اسپرت عصر امروز بعد از حضور در دفتر باشگاه در ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده  و همچنین طرح رایگان کردن عضویت در این باشگاه ، گفت : بیش از نیمی از ورزشکاران و مدال آوران کشوری از قشر روستایی و کم درآمد هستند و اینکار بزرگ باشگاه مازند اسپرت ، امیدواری ها را در دل خانواده های بی بضاعت زیاد میکند تا فرزندان خودشان را با خیالی آسوده راهی این باشگاه کنند .

وی ادامه داد : بنده برای موفقیت این باشگاه و همچنین پیشرفت فوتبالیست های نوجوان مازندرانی هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد تا در آینده این باشگاه یکی از بهترین باشگاه های بازیکن ساز مازندران و حتی کشور شود .

تقی پور بعد از مشاهده طرح ورزشگاه اختصاصی مازند اسپرت ، در این خصوص اظهار داشت : اینکه این باشگاه با برنامه های جالبی پیش میرود جای امیدواری است و قطعا بنده هم در این راه هر راهکار و هر تجربه ای که دارم را در اختیار قرار خواهم داد تا هر چه زودتر این هدف ها عملی شود .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ ابراهیمی تقی پور بعد از صحبت های انجام شده، در اولین اقدام درخواست داد تا در اولین فرصت اردویی برای حضور در تهران و اصفهان برای دیدارهایی با باشگاه های پیکان و ذوب آهن اصفهان انجام شود .

 

5252263

14141

282525

4254