به دلیل اهمال در قضاوت یک دیدار حساس: مسئولان باشگاه خونه به خونه قصد شکایت از داور دیدار با فجر سپاسی را دارند

ديدار روز گذشته خونه به خونه و فجرسپاسي در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور با حواشي زيادي همراه بود.   به گزارش مازنداسپرت، در دقیقه ۹۰ این دیدار که در هوایی بارانی و در یک زمین کاملا لغزنده برگزار شد، علیرضا نظیف کار، مدافع خونه به خونه در محوطه جريمه تیمش و […]

khoonehديدار روز گذشته خونه به خونه و فجرسپاسي در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور با حواشي زيادي همراه بود.

 

به گزارش مازنداسپرت، در دقیقه ۹۰ این دیدار که در هوایی بارانی و در یک زمین کاملا لغزنده برگزار شد، علیرضا نظیف کار، مدافع خونه به خونه در محوطه جريمه تیمش و در يك موقعيت نه چندان حساس با مهاجم تیم فجر سپاسی برخورد داشت كه داور به اشتباه آن را پنالتي گرفت تا تعجب شاهدان عيني و البته خوشحالی زائدالوصف نیمکت نشینان و ۳ هزار هوادار فجر سپاسی را در پی داشته باشد.

اگر یکبار دیگر به صحنه درگیری دو بازیکن دقت شود به خوبی مشخص است علیرضا نظیف کار قبل از برخورد به مهاجم حریف به توپ ضربه زده است و توپ را از بازیکن فجر دور کرده است و سپس دو بازیکن به دلیل لغزندگی زمین با همدیگر برخورد کرده اند.

از گوشه و کنار شنیده می شود که مسئولان خونه به خونه تصميم گرفته‌اند تا براي احقاق حق خود شكايتنامه‌اي به كميته انضباطي ارسال كرده و باز داور اين بازي شکایت كنند. چرا که معتقدند كه بازیكن فجر به خاطر لغزندگی زمین سر خورده و خطایی روی او انجام نشده است.

البته آنها به هجوم چندباره نیمکت نشینان شیرازی به داخل زمین و بی توجهی عجیب داور به این مسئله نیز معترض هستند.

گفتنی است، از دید مسئولان این باشگاه مصاحبه های گاه و بیگاه کلانتری، سرمربی تیم فجر سپاسی بر علیه داوری ها در طی چند هفته اخیر نیز کار خود را کرده است و داور این دیدار تحت تأثیر این مصاحبه ها نتوانست توانائی خود را در امر داوری بروز دهد.

به گزارش مازنداسپرت، اگر شکایت مسئولان باشگاه خونه به خونه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به نتیجه نرسید، آنها قصد دارند فیلم این صحنه را برای نهادهای بالاتر از فدراسیون فوتبال هم بفرستند تا ثابت كنند كه حقشان پایمال شده است.