لیگ تکواندو آینده‌سازان مازندران/ تیم عباس‌آباد با غلبه بر بابل قهرمان شد+معرفی برترین‌ها

تیم شهید ساعدی عباس‌آباد با غلبه بر حاجی‌پور بابل قهرمان لیگ تکواندو نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان (آینده‌سازان) مازندران شد.   به گزارش مازنداسپرت، هفته پایانی مسابقات تکواندو نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان مازندران لیگ (آینده‌سازان) که به میزبانی ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار شد، امشب با قهرمانی تیم شهید ساعدی عباس‌آباد پایان یافت. […]

3تیم شهید ساعدی عباس‌آباد با غلبه بر حاجی‌پور بابل قهرمان لیگ تکواندو نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان (آینده‌سازان) مازندران شد.

 

به گزارش مازنداسپرت، هفته پایانی مسابقات تکواندو نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان مازندران لیگ (آینده‌سازان) که به میزبانی ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی برگزار شد، امشب با قهرمانی تیم شهید ساعدی عباس‌آباد پایان یافت.

این مسابقات که با حضور ۱۵ تیم برگزار شده بود در نهایت شش تیم راه‌یافته به مرحله پایانی مشخص شدند که در فینال این رقابت‌ها تیم شهید ساعدی عباس‌آباد موفق شد هفت بر سه تیم حاجی‌پور بابل را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

همچنین در مسابقه رده‌بندی نیز تیم برادران فتاحی جویبار با برتری هشت بر دو مقابل هیئت آمل به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

در نتایج تیمی نیز شهید ساعدی عباس‌آباد با ۱۵، حاجی‌پور بابل با ۱۰ و برادران فتاحی جویبار با ۹ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین پس از پایان این مسابقات از سوی کمیته فنی، علیرضا گلی از قائم‌شهر به عنوان فنی‌ترین بازیکن، علی‌رضا قنبری از شهید ساعدی عباس‌آباد به عنوان بازیکن با اخلاق، مهرداد ساعدی از عباس‌آباد به عنوان فنی‌ترین مربی، یاسین اکبر‌نتاج از فریدونکنار به عنوان مربی اخلاق و همچنین کاپ اخلاق نیز به تیم هیئت آمل اهدا شد.

در پایان مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت تکواندو استان، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و پیشکسوتان تکواندو استان به نفرات و تیم‌های برتر کاپ و مدال قهرمانی اهدا شد.