پس از ۱۱ دور رقابت؛ بهشهر قهرمان لیگ برتر شطرنج مازندران شد

تیم شهدای «لمرد» بهشهر، با کسب ۳۰ امتیاز از ۳۳ امتیاز مسابقات لیگ برتر شطرنج مازندران، برای دومین‌بار متوالی قهرمان این رقابت‎ها شد.   به گزارش مازنداسپرت، شانزدهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر شطرنج مازندران، امشب به کار خود پایان داد و تکلیف تیم‎های برتر مشخص شد. آیین اختتامیه این رقابت‎ها با حضور امیر پریچهره سرپرست […]

41200تیم شهدای «لمرد» بهشهر، با کسب ۳۰ امتیاز از ۳۳ امتیاز مسابقات لیگ برتر شطرنج مازندران، برای دومین‌بار متوالی قهرمان این رقابت‎ها شد.

 

به گزارش مازنداسپرت، شانزدهمین دوره رقابت‎های لیگ برتر شطرنج مازندران، امشب به کار خود پایان داد و تکلیف تیم‎های برتر مشخص شد.

آیین اختتامیه این رقابت‎ها با حضور امیر پریچهره سرپرست فدراسیون شطرنج، اعضای هیئت رئیسه و پیشکسوتان شطرنج مازندران و همچنین بازیکنان و خانواده‎های شطرنج این استان در سالن هتل نوید ساری برگزار شد.

در بخش تقدیم احکام، مهدی محمدی حکم داوری فیده را دریافت کرد و قرار است به‎زودی حکم استاد فیده احمد رضایی‎قلعه و علی مصلحی نیز صادر شود.

آناهیتا غلامی استاد بین‎المللی بانوان، مبینا کلانتری استاد فیده، مطهره اسدی و مبینا علی‎نسب از قهرمانان بین‎المللی نیز تقدیر شدند.

سید جعفر خمیسی نیز به‎دلیل کسب رتبه برتر در رقابت‎های اخیر لیگ برتر شطرنج کشور و کسب امتیاز ۹٫۵ از ۱۰، مورد تقدیر قرار گرفت.

هیئت داوران متشکل از سمیرا حسنی‌مقدم، خدیجه شریف‌نتاج، زهرا سلیمانی، روشنک دوانلو، مژگان احمدی، امین نامی و علی ابراهیمی تقدیر شدند.

شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج مازندران با حضور ۲۱ تیم از شهرهای ساری، بابل، قائم‌شهر، محمودآباد، بهشهر، بابل، چالوس، آمل، رامسر و گرگان (تیم مهمان) در هفت میز برگزار شد.

پرهام مقصودلو، مازیار باقری، محمدرضا اصغرزاده، بهرنگ برزگر، محمد اکبری، سید فاطمه ساداتی و سید کیان پورموسوی به‎ترتیب قهرمانان میزهای یک تا هفت شدند.

تیم شهدای «لمرد» بهشهر به سرپرستی سید محمدتقی جلالی‎لمردی با ترکیب شعیب معجزاتی، همایون توفیقی، علی فقیرنواز، هادی لامعی، محمد اکبری، سید کیان پورموسوی و با کسب ۳۰ امتیاز از ۳۳ امتیاز بازی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت و توانست جایزه ۳۰ میلیون ریالی به همراه مدال و جام قهرمانی را برای دومین سال متوالی از آن خود و از عنوان قهرمانی دفاع کند.

تیم هیئت شطرنج ساری به سرپرستی رضا مشمولی با ترکیب «ویرجینیوس گرابلیاسکاس»، مازیار باقری، کیان مشمولی، سید رضا احمدزاده، عامر امینی و فرزین رضایی با کسب ۲۷ امتیاز به نایب قهرمانی رسید و به ۲۵ میلیون ریال هدیه نقدی و مدال نقره و کاپ مسابقات دست یافت.

باشگاه ساحلی و آبی صرف رامسر به سرپرستی حسین حشمتی‌فر و با ترکیب سید خلیل موسوی، بهرنگ برزگر، محسن وقار، سیدجعفر خمیسی، آرمان نحوی و علی راسبد با کسب ۲۷ امتیاز (پوئن‎شکنی دوم کمتر) به مقام سومی رسید و جایزه ۱۸٫۹ میلیون ریالی به همراه مدال نقره و کاپ مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش مازنداسپرت، تیم‎های هیئت شطرنج قائم‌شهر، دلوسه و لنت‎زومر آمل نیز به‎ترتیب با ۲۵، ۲۵ (پوئن‎شکنی) و ۱۷ امتیاز در مقام‌های چهارم تا ششم شانزدهمین دوره رقابت‎های شطرنج لیگ برتر مازندران قرار گرفتند.