بازیهای معوقه هفته سوم/ تساوی شهدای ساری در برابر تیم مدعی لیگ برتر تکواندو

عصر امروز با پیگیری بازیهای معوقه هفته سوم تیم شهدای ساری با دانشگاه آزاد به تساوی رسید. به گزارش مازنداسپرت، هفته سوم از رقابت های معوقه مردان لیگ برتر صبح امروز در خانه تکواندو با برگزاری دو دیدار بین تیم های شهدای ساری و شهرداری ورامین با تیم  دانشگاه آزاد پیگیری شد. تیم منتخب مازندرانی […]

2عصر امروز با پیگیری بازیهای معوقه هفته سوم تیم شهدای ساری با دانشگاه آزاد به تساوی رسید.

به گزارش مازنداسپرت، هفته سوم از رقابت های معوقه مردان لیگ برتر صبح امروز در خانه تکواندو با برگزاری دو دیدار بین تیم های شهدای ساری و شهرداری ورامین با تیم  دانشگاه آزاد پیگیری شد.

تیم منتخب مازندرانی که بازی حساسی مقابل دانشگاه آزاد داشت توانست در یک رقابت دیدنی و مهیج به تساوی  (4-4) برسد که برد این دیدار  توسط  امیر حسین ساسان دومین مبارزه (وزن ۸۰- کیلوگرم)، سروش احمدی چهارمین مبارزه (وزن ۶۳- کیلوگرم)،سیدحسین احسانی ششمین مبارزه (۷۴- کیلوگرم) و فرشاد قیاسی سنگین وزن مردان در آخرین بازی کسب شد، نتیجه این رقابت درحالی رقم خورد که تیم شهدای ساری میتوانست پیروز از میدان خارج شود اما با کسب این تساوی شاگردان رحیم صالحی (مربی تیم مازندرانی ) و سید نعمت خلیفه (مربی دانشگاه آزاد) یک امتیاز در جدول رده بندی بدست آوردند.

به این ترتیب مردان تکواندوکار مازندرانی که در پایان هفته چهارم و پنجم با کسب یک برد و یک باخت به رده ششم نزول کردند با اتخاذ تمهیدات مناسب از سوی سرمربی و مربی تیم دو پله صعود داشته و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند .

** نتیجه  معوقه هفته چهارم دیدار شهرداری ورامین با دانشگاه آزاد با برد ۵- ۳ به نفع ورامینی ها پایان یافت.

شهرداری ورامین با ۵ برد کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول است، پاس قوامین با ۴ برد تیمی و یک تساوی و کسب ۱۳ امتیازدر  رده دوم قرار دارد و دانشگاه آزاد با ۳ برد تیمی، یک تساوی و یک باخت ۱۰ امتیازِ رده سوم باقی ماند.  تیم شهدای ساری، ۲ برد، ۲ تساوی، یک باخت از ۵ بازی و کسب ۸ امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.

تیم های یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن، گیتی پسند اصفهان، سونیا و هیات تکواندو استان قزوین نیز به ترتیب پنجم تا نهم هستند.