دبیر هیئت بوکس مازندران خبر داد : مازندران با اقتدار قهرمان بوکس جوانان کشور شد

دبیر هیئت بوکس مازندران گفت: مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور که به میزبانی ساری در سالن ورزشی سیدرسول حسینی برگزار شد، با قهرمانی مازندران خاتمه پذیرفت.   به گزارش مازنداسپرت؛ حسین روحی با اشاره به قهرمانی تیم بوکس مازندران در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در بیست‌وششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور (بزرگداشت زنده‌یاد پرویز […]

boxxxدبیر هیئت بوکس مازندران گفت: مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور که به میزبانی ساری در سالن ورزشی سیدرسول حسینی برگزار شد، با قهرمانی مازندران خاتمه پذیرفت.

 

به گزارش مازنداسپرت؛ حسین روحی با اشاره به قهرمانی تیم بوکس مازندران در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در بیست‌وششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور (بزرگداشت زنده‌یاد پرویز کشوری) که با میزبانی ساری در سالن ورزشی جهان پهلوان سیدرسول حسینی برگزار شد، با قهرمانی تیم مازندران پایان یافت، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۲۰۴ بوکسور جوان از سراسر کشور طی روزهای ۲۷ آذر تا اول دی ماه به مدت پنج روز با هم رقابت کردند، که در نهایت با قهرمانی تیم میزبان(مازندران) به پایان رسید.

دبیر هیئت بوکس مازندران درباره تیم‌های برتر این مسابقات افزود: در پایان این رقابت‌ها مازندران با ۳۷ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های لرستان، همدان، کرمانشاه و گلستان به ترتیب دوم تا پنجم شدند.

روحی همچنین درباره نفرات برتر اوزان ۱۰ گانه تصریح کرد:

در وزن ۴۹ کیلوگرم  سینا خمر از استان گلستان

در وزن 52 کیلوگرم امیررضا محمدی از استان مرکزی

در وزن 60 کیلوگرم  کامیاب مرادی از استان کرمانشاه

در وزن ۶۴ کیلوگرم محمد امیدزاده از استان لرستان

در وزن ۶۹ کیلوگرم یزدان احمدی از استان کرمان

در وزن ۷۵ کیلوگرم امیر یوسف‌وند از استان لرستان

در وزن ۸۱ کیلوگرم کیوان صفری از استان مازندران

در وزن 91 کیلوگرم محی‌الدین هاشمی استان مازندران

در وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم کمیل شریفی استان مازندران

وی در پایان با اشاره به حضور مسئولان کشوری و استانی در مراسم اهدای جوایز به تیم‌های برتر خاطرنشان کرد: در اوزان ۶۰ و ۶۴ کیلوگرم کامیاب مرادی و فرزاد رمضان‌پور به عنوان دو بوکسور جوان مازندرانی نایب قهرمان شدند.