نشست صمیمی شاگردان دیروز و پیشکسوتان امروز تکواندو با محمدرضا صفرزاده + عکس

امروز در نشستی صمیمی تکواندوکاران گذشته که پیشکسوتان امروز هستند با محمدرضا صفرزاده  پیشگام تکواندو ایران دیدار تازه کردند.    به گزارش مازند اسپرت ، طبق دعوت به عمل آمده از سوی فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران از بزرگان و پیشکسوتان تکواندو مازندران، امروز ظهر نشستی صمیمی بین محمدرضا صفرزاده و شاگردان […]

weewddامروز در نشستی صمیمی تکواندوکاران گذشته که پیشکسوتان امروز هستند با محمدرضا صفرزاده  پیشگام تکواندو ایران دیدار تازه کردند.

 

 به گزارش مازند اسپرت ، طبق دعوت به عمل آمده از سوی فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران از بزرگان و پیشکسوتان تکواندو مازندران، امروز ظهر نشستی صمیمی بین محمدرضا صفرزاده و شاگردان دیروزی که اینک خود به عنوان استاد و پیشکسوتان مازندران به حساب می آیند از جمله سید حسن حسینی منفرد،حسین زارع ، عباس بابازاده، حسین پتکی، محمدرضا سهرابی، محسن ضرابی، محسن رمدانی، رضا کرامت، حسین اسدی، علیرضا میرزایی، علی عباس زاده، داوودی، هادی مواساتی، اصغری، کامران هاشمی، هدایت آریانفر، حاج مرتضی شعبانی، محمد زمانی و رضا عرب در رستوران محسن شهرستان ساری برقرار شد همچنین مریم کیومرثی به عنوان نایب رییس بانوان تکواندو استان و پورعلی و فرهادی خبرنگاران ورزشی مازندران هم در جمع بزرگان تکواندو استان حضور داشتند.

  محمدرضا صفرزاده از اساتید پیشکسوت مازندرانی که تکواندو را از زمان عزیمت کره ای ها به ایران جهت آموزش این ورزش رزمی به نیروهای هوایی کشور آموخته و جز محدود افراد دهه ۵۰ می باشد که دارنده دان ۸ و کوکیوان ایرانی است. صفرزاده در کارنامه خود سابقه فعالیت و مسئولیت در کمیته فنی، کمیته آزمون، رئیس ورزش های رزمی نیروی هوایی و رئیس ورزش های رزمی کل ارتش را دارا می باشد.

در دیدار امروز شاگردان بزرگ قدمت تکواندو با استاد پیشکسوت از خاطرات و آداب و رسوم تکواندو در ایام گذشته گفتگو شد، محمدرضا صفرزاده از فیض اله نفجم بابت فراهم کردن این امکان برای دورهم بودن بسیار تشکر کردند  و از تفاوت ها، شیوه امتحان گرفتن و دادن کمربند در گذشته و الان صحبت کرد و برای تقویت بنیه تکواندو در مازندران تمرکز برروی تمرینات  پومسه و برگزاری هر هفته مسابقات را الزامی دانستند و رمز پیشرفت را در همدلی و یکصدا بودن دانست.

نفجم  در شروع سخنان از اینکه در جمع افراد بزرگ و با قدمت در تکواندو هستند ابراز خوشحالی کرد و هم چنین در این میان تشکر و قدردانی ویژه نسبت به حسین زارع داشتند که به عنوان حامی ورزش تکواندو و عامل شناخت خانواده ها به این ورزش رزمی از طریق رسانه ها بوده است و دلیل اصلی اعتماد خانواده ها به این رشته را که نزدیک به ۳۰ هزار نفر تکواندوکار دارد را حضور پیشکسوتانی همچون زارع و بقیه عزیزان  و روسای هیات های فعال دانستند که عملکرد بسیار خوبی را به جا گذاشتند.

در پایان با اهدای تابلو فرشی از سوی هیات تکواندو استان و جمعی از شاگردان این استاد بزرگوار، از محمدرضا صفرزاده  تجلیل شد و با گرفتن عکس یادگاری از بزرگ تکواندوکاران استان مازندران جمع دوستانه و شاید کم اتفاق تاریخ تکواندو مازندران به ثبت رسید.