گل بود به سبزه نیز آراسته شد‏/شبیر لطفی از پذیرش هدایت صنعت جوان ساری منصرف شد !

شبیر لطفی از سرمربی گری تیم صنعت جوان ساری منصرف شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ شبیر لطفی به دلیل عدم توافق با مسئولین باشگاه و همچنین بی توجهی آنها به تیم ، از سرمربی گری این تیم منصرف شد. این مربی ، به تازگی هدایت تیم فوتبال صنعت جوان ساری را بر عهده […]

22233366شبیر لطفی از سرمربی گری تیم صنعت جوان ساری منصرف شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ شبیر لطفی به دلیل عدم توافق با مسئولین باشگاه و همچنین بی توجهی آنها به تیم ، از سرمربی گری این تیم منصرف شد. این مربی ، به تازگی هدایت تیم فوتبال صنعت جوان ساری را بر عهده گرفته بود و همچنین یک دیدار خارج از خانه را نیز به همراه تیم حضور داشت تا در صورت توافق با مسولین در نیم فصل ، صنعت را از این وضعیت اسفناک نجات دهد .

شبیر لطفی که این هفته در گفتگویی اعلام کرده بود ( اگر مشکلات تیم صنعت حل نشود پشت‌پرده‌ها رسانه‌ای می‌شود ! ) عصر امروز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت ضمن اعلام این که تا کنون هیچ اقدامی از سوی مسئولین باشگاه صورت نگرفته است ،افزود : زمانی که تیم پول داشت ، آقایان تیم را به اینجا جدول رسانده اند و حالا مگر میشود با این وضعیت بد مالی تیم را نجات داد ؟ تیمی که بعد از یک هفته تمرین نکردن کسی صدایش هم در نمی آید ، که چرا تیم تمرین نمیکند!

لطفی افزود : این تیم در حال حاضر ۱۳بازیکن در اختیار دارد و بقیه بازیکنان یا تیم را رها کرده اند و یا درحد لیگ دو نیستد ، که الان این ۱۳بازیکن هم اعلام کرده اند تا پولی نگیریم سر تمرین حاضر نخواهیم شد .

این سرمربی که از وضعیت حاکم در تیم آقای نماینده شدیدا گلایه داشت گفت : بنده یک هفته پیش تمامی این موارد را طی نامه‌ای به مسئولین باشگاه اعلام کردم ولی در خصوص خواسته های بنده هیچ اقدامی صورت نگرفت که با این شرایط از قبول سرمربیگری صنعت منصرف شده ام و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم و امیدوارم مشکلات این تیم هرچه سریعتر حل شود.