رقابت‌های والیبال بسیج استان مازندران با حضور نماینده ۱۴ تیم شرکت کننده قرعه کشی شد

قرعه کشی رقابت‌های والیبال بسیج استان مازندران با حضور نماینده ۱۴ تیم شرکت کننده از شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ پس از پایان این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید سعید عابدی رییس هیئت والیبال بسیج مازندران درباره شرایط برگزاری این بازی ها افزود: این […]

6قرعه کشی رقابت‌های والیبال بسیج استان مازندران با حضور نماینده ۱۴ تیم شرکت کننده از شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ پس از پایان این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید سعید عابدی رییس هیئت والیبال بسیج مازندران درباره شرایط برگزاری این بازی ها افزود: این دوره بازی ها از انتهای هفته جاری با حضور ۱۴ تیم از شهرهای رامسر،نشتارود،نوشهر،نور،آمل،بابل،بابلسر،قائم‌شهر، بهشهر،سوادکوه،نکا،میاندرود و زیرآب آغاز خواهد شد.

عابدی ادامه داد: همچنین مقرر شد با توجه به طول مسافت شهرهای مختلف استان بازی ها در سه منطقه شرق، مرکز و غرب برگزار شود که شهرهای رامسر، بابلسر و بهشهر میزبان بازی ها خواهند بود و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد.

رییس هیئت والیبال بسیج استان مازندران هدف از برگزاری این بازی ها را پیشرفت والیبال مازندران بیان کرد و گفت: استان مازندران جز استان های والیبال خیز کشور است و هدف سپاه و بسیج نیز از برگزاری این دوره مسابقات پیشرفت این رشته در استان مازندران است که امیدواریم با کمک همه اهالی ورزش و رشته والیبال این مهم حاصل شود.  سعید عابدی به برگزاری مسابقات لیگ کشوری بسیج در بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و اذعان داشت: مسابقات لیگ والیبال بسیج کشور اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد که ترکیب تیم قهرمان مسابقات بسیج استان به عنوان قالب اصلی به همراه دیگر بازیکنان برتر در این بازی ها شرکت خواهد کرد.