تنیس جایزه بزرگ استان مازندران به میزبانی شهرستان بابل برگزار شد + نتایج و عکس

مسابقات جایزه بزرگ استان مازندران به میزبانی شهرستان بابل در مجموعه ورزشی ایرانا با حضور ۵۰ بازیکن از سراسر استان از تاریخ دهم آذر برگزارشد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ مسابقات جایزه بزرگ استان مازندران به میزبانی شهرستان بابل در مجموعه ورزشی ایرانا با حضور ۵۰ بازیکن از سراسر استان از تاریخ دهم […]

tenisمسابقات جایزه بزرگ استان مازندران به میزبانی شهرستان بابل در مجموعه ورزشی ایرانا با حضور ۵۰ بازیکن از سراسر استان از تاریخ دهم آذر برگزارشد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ مسابقات جایزه بزرگ استان مازندران به میزبانی شهرستان بابل در مجموعه ورزشی ایرانا با حضور ۵۰ بازیکن از سراسر استان از تاریخ دهم آذر آغاز شد و به علت بارندگی و تاخیر در اجرای مسابقات فینال این رقابت ها در تاریخ ۲۰ آذر برگزار شد.

 

در این دوره از رقابت ها بازیکنان در یک جدول ۶۴ نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در روز جمعه مورخه ۲۰ آذر  مسابقه فینال جایزه بزرگ با حضور بازیکنان ( وهاب کشیری و مسعود الماسی ) در شهرستان بابل مجموعه ورزشی ایرانا برگزار شد .

 

برنده این دوره از مسابقات آقای وهاب کشیری از شهرستان ساری ، نائب قهرمان آقای مسعود الماسی از شهرستان بابل و نفر سوم مشترک آقایان نوید علی نژاد از شهرستان قائمشهر و حسین اطروشی از شهرستان ساری بودند .

 

یادآور میشود سرداوری این مسابقات بر عهده آقای مجید گلچین و آقای الوند نامجو از شهرستان بابل بود.

 

141

525