عاشورزاده: انتقادات را با نتیجه خوب جواب می دهیم/هیچ ورزشکاری همیشه در اوج نیست!

ملی پوش تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان گفت: درهیچ کجای دنیا نمی توانید ورزشکاری را پیدا کنید که در همه مسابقات به مدال طلا برسد من هم از این قاعده مستثنی نیستم.     به گزارش مازند اسپرت ؛ فرزان عاشورزاده درخصوص عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقات گرندپری مکزیزک و کسب مدال نقره در […]

farzanملی پوش تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان گفت: درهیچ کجای دنیا نمی توانید ورزشکاری را پیدا کنید که در همه مسابقات به مدال طلا برسد من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

 

 
به گزارش مازند اسپرت ؛ فرزان عاشورزاده درخصوص عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقات گرندپری مکزیزک و کسب مدال نقره در این مسابقات  گفت:« در آخرین مرحله مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۵ توانستیم با چهار نماینده از ایران شرکت کنیم. خداروشکر من توانستم به فینال این مسابقات راه پیدا کنم و مدال نقره را کسب کنم.
وی افزود:« اگرچه در این مسابقات رنگ مدالم تغییر کرد و مدال نقره این مسابقات را به دست آوردم اما از عملکرد خودم راضی هستم. این مسابقات برای ما تجربه خوبی بود زیرا با آمادگی بیشتر می توانیم در المپیک حضور پیدا کنیم.»
ملی پوش تکواندکار کشورمان در خصوص برخی انتقادها به عملکرد تیم ملی تکواندو اظهار کرد:« متاسفانه اینگونه انتقادات تنها در ایران اتفاق می افتند. منتقدان به عملکرد و نتایج به دست آمده در دوره های قبل توجهی نمی کنند بلکه تنها با یک مسابقه شرایط تیم و ملی پوشان را قضاوت می کنند. ما تا به حال چندین دوره در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان قهرمان را به دست آوردیم.در مسابقات گرندپری تیم ملی ایران همیشه جزو بهترین ها بوده است.اما به نظرم این مسائل مهم نیست. تمام این انتقادات با یک نتیجه بسیار خوب از بین می رود .در حال حاضر هدف اصلی همه تکواندوکاران مدال آوری در المپیک خواهد بود که امیدوارم این امر محقق گردد.»
عاشورزاده در خصوص تغییررنگ مدال هایش در دو مسابقه اخیرعنوان کرد:« در هررشته ورزشی رزهایی وجود دارد که رزشکاران در اوج و آمادگی کامل نیستند. درهیچ کجای دنیا نمی توانید ورزشکاری را پیدا کنید که در همه مسابقات به مدال طلا برسد من هم از این قاعده مستثنی نیستم. خداروشکر در مسابقات گرندپری توانستم سه دوره مدال طلا را از آن خود کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. برد و باخت برای ورزشکار است و روزهایی در زندگی ورزشی هر ورزشکار وجود دارد که در اوج آمادگی نبوده است.»
سونامی تکواندو جهان همچنین به وضعیت تیم ملی تکواندو در المپیک ریو و مدال آوری در آن مسابقات اشاره کرد و گفت:« خوشبختانه تیم ملی تکواندو تاکنون در هر رقابتی که حضور داشته نتیجه قابل قبولی به دست آورده است حتی اگر همین نتیجه ای که در مسابقات گرندپری به دست آوردیم در المپیک هم کسب کنیم بسیار نتیجه خوبی خواهد بود.در حال حاضر همه بازیکنان و کادر فنی تنها یک هدف دارند و آن هم مدال آوری در المپیک ریو خواهد بود. باتوجه به شرایطی که تکواندکاران دارند در المپیک ریو قطعا نتیجه قابل قبولی کسب خواهیم کرد.»
وی در پایان در خصوص حقوقی که از طرف کمیته ملی المپیک برای ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند،عنوان کرد:« کمیته ملی المپیک قرار بود به ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کردند ماهیانه دو میلیون تومان اختصاص دهد اما تاکنون پولی به دست ما نرسیده است اما گویا بعد از این مسابقات قرار است این پول به ما اختصاص داده شود.»