هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور / یکه تازی متین بابل در روز شکست سایر نمایندگان مازندران

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند .   در یکی از این دیدار ها تیم […]

00nonahalهفته چهارم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته چهارم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان مازندران به مصاف حریفانشان رفتند .

 

در یکی از این دیدار ها تیم فوتبال شهدا قائمشهر در برابر کادوس آستارا قرار گرفت که در این دیدار قائمشهری ها موفق نشدند در این دیدار امتیاز کسب کنند و با دو گل مغلوب نماینده آستارا شدند .

 

هدف بابلسر دیگر نماینده استان مازندران در برابر سایپا مشهد قرار گرفت و با نتیجه پرگل و عجیب ۴ بر صفر مغلوب نماینده مشهد شد تا این نماینده استان هم در این هفته امتیازی کسب نکند .

اما نماینده شایسته استان مازندران تیم فوتبال متین بابل که تا به این هفته تمامی حریفان خود را با شکست پشت سر گذاشته است ، این هفته در انزلی میهمان تیم فوتبال ملوان بود و در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف صاحب نام خود عقب بود ، در نهایت با دو گل دقایق پایانی آرش علیزاده و محمد حسین محمدیان موفق شد این دیدار را نیز با برتری پشت سر بگذارد و سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند .