گزارش تصویری / در دیداری دوستانه نونهالان و جوانان مازند اسپرت به مصاف آتیه سازان قائمشهر رفتند

در دیداری دوستانه نونهالان و جوانان مازند اسپرت به مصاف تیم لیگ برتری آتیه سازان قائم شهر رفتند . به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نونهالان و جوانان مازند اسپرت برای آمادگی بیشتر ، صبح امروز در زمین اختصاصی خود واقع در شهرک ارم به مصاف تیم لیگ برتری آتیه سازان قائم شهر رفت […]

2525222222214555در دیداری دوستانه نونهالان و جوانان مازند اسپرت به مصاف تیم لیگ برتری آتیه سازان قائم شهر رفتند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نونهالان و جوانان مازند اسپرت برای آمادگی بیشتر ، صبح امروز در زمین اختصاصی خود واقع در شهرک ارم به مصاف تیم لیگ برتری آتیه سازان قائم شهر رفت که در پایان در حالی که بازی پایاپایی را برابر این تیم قدرتمند به نمایش گذاشته بود با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ در نونهالان و با نتیجه ۴ بر ۳ در جوانان ، برابر حریف خود تن به شکست داد .

در این دیدار برای نونهالان مازند اسپرت محمد رضا قلی نژاد و سامان نادری ( ۳ گل ) به ثمر رساندند و برای تیم جوانان ، مهدی عالیشاه ، رضا کلانتری و احمد مشهدی خلردی گلزنی کردند .

گفتنیست در این بازی دوستانه ، مدیران باشگاه برای تماشای این دیدار و بازدید از زمین و بازسازی آن در زمین حضور پیدا کردند و از نزدیک به تماشای دیدار پرداختند و در خصوص بازسازی زمین تمرینی باشگاه صحبت هایی را انجام دادند .

تصاویر دیدار نونهالان مازند اسپرت و آتیه سازان قائمشهر

تصاویر دیدار جوانان مازند اسپرت و آتیه سازان قائمشهر