حساسترین دیدار هفته چهارم لیگ دسته اول والیبال کشور / عمران با برتری برابر کاله پیروز داربی لیگ یک شد

در حساسترین دیدار هفته چهارم لیگ دسته اول والیبال باشگاههای کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست در ساری دو تیم کاله جوان و سازمان عمران شهرداری ساری در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند که در یک دیدار حساس و جذاب تیم شهرداری ساری در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف […]

2در حساسترین دیدار هفته چهارم لیگ دسته اول والیبال باشگاههای کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست در ساری دو تیم کاله جوان و سازمان عمران شهرداری ساری در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند که در یک دیدار حساس و جذاب تیم شهرداری ساری در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف قدر خود گذشت.

 

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور عصر امروز دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و کاله آمل در سالن سیدرسول حسینی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم سازمان عمران شهرداری ساری موفق شد در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ کاله آمل را شکست دهد .

در این بازی تیم سازمان عمران که ست اول را واگذار کرده بود با انگیزه هرچه تمام تر ست دوم را اغاز نموده و در پایان برنده این ست از بازی باشد.

در ست سوم نیز تیم عمران شهرداری ساری توانست با انجام بازی بهتر نسبت به حریف این ست از بازی را نیز بسود خود به پایان ببرد .

با پیروزی کاله آمل در ست چهارم بازی به ست پنجم و نهایی کشیده شد ، در این ست از بازی نیز شاهد یک بازی فوق العاده زیبا و دراماتیک از تیم سازمان عمران و شهرداری ساری بودیم .

تیم شهرداری ساری که در این ست با امتیاز ۱۴ بر ۱۲ از حریف خود عقب بود توانست با گرفتن ۴ امتیاز پشت سرهم برنده این ست و بازی تماشایی و جذاب امروز باشد .

 

نتایج ست ها به شرح ذیل می باشد:

(ست اول۲۵؛ ۱۸کاله)-ست دوم (۲۵-۲۱ ساری)-ست سوم (۲۵-۱۳ ساری)-ست چهارم (۲۵-۲۰کاله) و ست پنجم (۱۶-۱۴ ساری)

در نهایت این دیدار با نتبجه ۳-۲ با پیروزی شهرداری ساری خاتمه یافت.