در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال/ کاله مغلوب ثامن خراسان شد + جدول

تیم والیبال کاله مازندران پس از پایان دوجلسه محرومیت خانگی از حضورتماشاگران، در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حضور پرشور هوادارنش در آمل برابر تیم ثامن الحجج خراسان تن به شکست داد.     به گزارش مازند اسپرت ،تیم والیبال کاله مازندران در شهر آمل و در برابر تماشاگران مشتاق […]

kaleeejhhتیم والیبال کاله مازندران پس از پایان دوجلسه محرومیت خانگی از حضورتماشاگران، در هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حضور پرشور هوادارنش در آمل برابر تیم ثامن الحجج خراسان تن به شکست داد.

 

 

به گزارش مازند اسپرت ،تیم والیبال کاله مازندران در شهر آمل و در برابر تماشاگران مشتاق خود برابر حریف خراسانی شکست را پذیرا شد.

 تیم‌های والیبال کاله مازندران و ثامن‌الحجج خراسان در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان جبار قوچان نژاد سه بر یک میزبان خود را شکست دادند.

مرتضی اکرمی و علیرضا قریب داوران اول و دوم این مسابقه بودند و محمد حسن خوشدل و اسماعیل صباغ نیز به عنوان ناظر فدراسیون و سازمان لیگ در این مسابقه نظارت داشتند.

کاله این دیدار را با ترکیب صابر نريمان نژاد، علی شفيعی، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، سعید شيرود، رضا قرا و علی حسینی به سرمربیگری بهروز عطایی آغاز کرد.

جبار قوچان نژاد نیز تیم خود را با ترکیب امیر حسینی، سعید مصطفی وند، ادریس دانشفر، راچیچ، امین علوی و مجتبی یوسفی به میدان مسابقه فرستاد.

ست اول بازی را دو تیم نزدیک به هم آغاز کردند اما چند سرویس خوب سعید شیرود از کاله سبب شد كاله تا مرز پیروزی پیش برود اما بازی خوب امیر حسینی کاپیتان و پاسور ثامن الحجج بازی را به یک باره برگرداند و شاگردان قوچان نژاد ۲۸ بر ۲۶ ست اول را از آن خود کردند.

ست دوم با برتری تقریبی کاله آغاز شد و آملی ها در این ست بهتر کار کردند و رفته رفته اختلاف امتیاز را بیشتر کردند تا كاله با فاصله ای خوب و پنج امتیازی میهمان خود را در ست دوم شکست دهد.

ست سوم را دو تیم تا وقت استراحت فنی اول پا به پا پیش رفتند اما در ادامه بازی خوب و دفاع های بی نقص سرعتی زن ثامن سبب شد تا ثامن ۱۵ بر ۱۱ از کاله پیشی بگیرند اما این پایان کار نبود و تعویض خوب عطایی با آوردن نيكوفريكس به جای نريمان نژاد باعث شد تا در امتیاز ۲۱ دو تیم به تساوی برسند ولی باز هم این ثامن الحجج بود که در امتیازات پایانی بهتر کار کرد و ۲۵_۲۳ ست سوم را پیروز شد.

ست چهارم نيز باز این کاله میزبان بود که در امتیازات اول تیم برتر میدان بودند و حتی ۹_۶ از حریف مشهدی پیش بود اما باز هم چند دریافت بد کار دست کاله داد و شاگردان قوچان نژاد که در این بازی نشان دادند حریف دست و پا شکسته ای نیستند باز هم در امتیازهای پایانی بهتر عمل کردند توانستند این ست را ۲۵_۲۲ و در مجموع سه بر یک کاله مازندران را در خانه شکست دهند.

 

جدول والیبال (۱۳۹۴) – لیگ برتر

   
  تيم امتياز مسابقات جزئيات نتايج ست پوئن
بازی برد باخت ۳
۰
۳
۱
۳
۲
۲
۳
۱
۳
۰
۳
برده باخته معدل برده باخته معدل
۱ شهرداری ارومیه ۲۸ ۱۰ ۹ ۱ ۳ ۶   ۱     ۲۹ ۹ ۳٫۲۲۲ ۹۳۸ ۸۶۰ ۱٫۰۹۱
۲ پیکان تهران ۲۴ ۱۰ ۹ ۱ ۵ ۱ ۳     ۱ ۲۷ ۱۰ ۲٫۷۰۰ ۸۵۴ ۷۵۳ ۱٫۱۳۴
۳ بانک سرمایه ۲۴ ۱۰ ۸ ۲ ۵ ۳     ۱ ۱ ۲۵ ۹ ۲٫۷۷۸ ۸۲۸ ۷۱۴ ۱٫۱۶
۴ ثامن الحجج خراسان ۱۸ ۱۰ ۶ ۴ ۳ ۳     ۲ ۲ ۲۰ ۱۵ ۱٫۳۳۳ ۷۸۹ ۷۷۸ ۱٫۰۱۴
۵ متین ورامین ۱۶ ۱۰ ۵ ۵ ۲ ۱ ۲ ۳ ۱ ۱ ۲۲ ۲۰ ۱٫۱۰۰ ۹۰۹ ۸۱۰ ۱٫۱۲۲
۶ شهرداری تبریز ۱۵ ۱۰ ۵ ۵ ۳   ۲ ۲ ۲ ۱ ۲۱ ۱۹ ۱٫۱۰۵ ۹۱۲ ۸۷۹ ۱٫۰۳۸
۷ سایپا ۱۴ ۱۰ ۵ ۵   ۲ ۳ ۲ ۲ ۱ ۲۱ ۲۳ ۰٫۹۱۳ ۹۸۷ ۹۸۱ ۱٫۰۰۶
۸ کاله مازندران ۱۴ ۱۰ ۴ ۶ ۳ ۱   ۲ ۳ ۱ ۱۹ ۱۹ ۱٫۰۰۰ ۸۵۹ ۸۳۵ ۱٫۰۲۹
۹ آرمان اردکان ۱۰ ۱۰ ۴ ۶   ۱ ۳ ۱ ۳ ۲ ۱۷ ۲۵ ۰٫۶۸۰ ۸۸۱ ۹۸۳ ۰٫۸۹۶
۱۰ جواهری گنبد ۹ ۱۰ ۳ ۷ ۱ ۱ ۱ ۱ ۲ ۴ ۱۳ ۲۴ ۰٫۵۴۲ ۸۱۱ ۸۷۳ ۰٫۹۲۹
۱۱ آلومینیوم‌المهدی ۸ ۱۰ ۲ ۸ ۱ ۱   ۲ ۲ ۴ ۱۲ ۲۵ ۰٫۴۸۰ ۸۳۲ ۸۸۷ ۰٫۹۳۸
۱۲ گوهر کویر زاهدان ۰ ۱۰ ۰ ۱۰         ۲ ۸ ۲ ۳۰ ۰٫۰۶۷ ۵۵۰ ۷۹۷ ۰٫۶۹