شیرین ترین تساوی را در کرمان دشت کردیم/میرشاد ماجدی:به نتیجه هفته قبل شهرداری اردبیل توجهی نمی کنیم

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: با برتری مقابل شهرداری اردبیل تحول خوبی را در جدول شاهد خواهیم بود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ میرشاد ماجدی در گفتگويي اظهار داشت: تقابل تیم های صدر جدولی در هفته هجدهم لیگ یک این فرصت را در اختیار ما خواهد گذاشت تا با برتری مقابل […]

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: با برتری مقابل شهرداری اردبیل تحول خوبی را در جدول شاهد خواهیم بود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ میرشاد ماجدی در گفتگويي اظهار داشت: تقابل تیم های صدر جدولی در هفته هجدهم لیگ یک این فرصت را در اختیار ما خواهد گذاشت تا با برتری مقابل شهرداری اردبیل به صدر جدول نزدیک شویم.

ماجدی در ادامه افزود: در این هفته پیکان مقابل مس کرمان و آلومینیوم مقابل فجر سپاسی به میدان خواهند رفت که هر چهار تیم در کنار خونه به خونه پنج تیم بالای جدول را تشکیل می دهند.

وی خطرنشان کرد: بدون شک هر نتیجه ای در این دیدارها رقم بخورد حداقل یک تیم قربانی می شود و ما با برتری مقابل شهرداری اردبیل باید از این مسئله استفاده کنیم.

سرپرست خونه به خونه مازندران در خصوص حریف این هفته خونه به خونه گفت:نمی دانم چه اتفاقی افتاد که شهرداری اردبیل به نفت آبادان چهار گل زد ولی این برتری دلیل بر تحول این تیم نیست و می توان با کمی جدیت و تلاش شهرداری اردبیل را شکست داد.

میرشاد ماجدی ضمن دعوت از فوتبال دوستان مازندرانی برای حمایت از خونه به خونه گفت:بدون شک در این دیدار نیز به مانند سایر دیدارها انتظار داریم ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود و بازیکنان تیم مورد حمایت هواداران قرار گیرند.

ماجدی در خصوص دیدار هفته گذشته تیمش گفت:شیرین ترین تساوی را مقابل مس کرمان دشت کردیم. چون هم بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم و هم چند موقعیت خوب روی دروازه حریف خلق کردیم تا با سری بالا زمین را ترک کنیم.

وی در ادامه افزود: این تیم از کادر فنی و بازیکنان قابلی برخوردار است و با تداوم این روند صعود به لیگ برتر دور از دسترس نیست.

سرپرست خونه به خونه مازندران در پایان گفت:قبل از حضورم در تیم خونه به خونه هرگز فکر نمی کردم این تیم همچین مسوولان و هواداران غیرتمندی دارد. برادران حسن زاده افرادی مذهبی و دلسوز فوتبال هستند که از بودن در کنارشان لذت می برم. هواداران خونه به خونه نیز به مانند هواداران یک تیم باسابقه تشویق می کنند و تأثیر زیادی در نتایج تیم دارند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم خونه به خونه مازندران در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت ۱۴ روز دوشنبه به مصاف شهرداری اردبیل خواهد رفت.