شکست مدعیان در گام نخست مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور در ساری

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با شکست مدعیان در ساری آغازشد. به گزارش مازند اسپرت ، در این مسابقات که از گروه دوم لیگ دسته یک بستکتبال بانوان کشور روز پنجشنبه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری آغاز شد، تیم هیات کرمان با اختلاف ۱۰ امتیاز، با نتیجه ۵۷ بر […]

5مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با شکست مدعیان در ساری آغازشد.

به گزارش مازند اسپرت ، در این مسابقات که از گروه دوم لیگ دسته یک بستکتبال بانوان کشور روز پنجشنبه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری آغاز شد، تیم هیات کرمان با اختلاف ۱۰ امتیاز، با نتیجه ۵۷ بر ۴۷ تیم آرارات اصفهان را شکست داد و در دیگر دیدار، تیم مدعی استقلال ساری، میزبان این مرحله با نتیجه نزدیک ۵۳ بر ۶۰ به تیم شاهین باخت.

این مسابقات روز جمعه ۱۳ آذرماه نیز با برگزاری دو بازی پیگیری خواهد شد.

در مرحله نهایی این مسابقات پنج تیم استقلال ساری، شاهین تهران، هیات بسکتبال کرمان، نارسینای تهران و آرارات اصفهان، دوره ای با هم رقابت می کنند.

همچنین تیم استقلال ساری در دومین مسابقات خود در روز شنبه هفته آینده از ساعت ۱۰ میزبان تیم آرارات اصفهان خواهد بود.
باشگاه استقلال ساری به منظور رفاه حال تماشاگران و علاقمندان بسکتبال ورود بانوان را برای حمایت و تشویق این تیم در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری، رایگان اعلام کرده است.
تیم استقلال ساری در مرحله گروهی این مسابقات در مکان سوم جدول گروه دوم قرار داشت.
در پایان مرحله نهایی این مسابقات دو تیم برتر جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی لیگ دسته یک بکستبال کشور را کسب و در نهایت دو تیم به گروه B لیگ برتر بانوان صعود می کنند.