تداوم صدرنشینی حاج حسن در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال استان مازندران + سایر نتایج و جدول رده بندی

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز با تداوم صدرنشینی حاج حسن پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد که در این روز تیم صدرنشین حاج حسن ساری در دیداری خارج […]

futsal4هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز با تداوم صدرنشینی حاج حسن پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد که در این روز تیم صدرنشین حاج حسن ساری در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتسال شهروندنوین سورک بود که در پایان این شاگردان طالبی بودند که موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۱ میزبان خود را شکست دهند تا همچنان در صدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی بمانند .

در دیگر دیدار مهم این هفته پرسپولیس داربکلا در زمین خود میزبان تیم میثاق بود که در این دیدار تیم میثاق موفق شد سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کند و با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خود را شکست دهد تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده تیم صدرنشین باشد .

مرزن قزل مرزن آباد هم در این هفته میزبان تیم فوتبال المپیک کلاردشت بود که این دیدار پرگل و تماشایی در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ به سود تیم میهمان ( کلاردشت ) به پایان رسید .

سایر نتایج به شرح زیر می باشد :

 

نتایج کامل هفته ۱۷ لیگ برتر فوتسال استان مازندران :

سنگ فروشی ملکشاه آمل۳ شهرداری کوهی خیل جویبار ۴
مرزن قزل مرزن آباد۴المپیک کلاردشت۷
شاهد اسلام اباد ۲ شهرداری هادی شهر۱
شهروندنوین سورک ۱ رستوران حاج حسن ساری۳
شهیداسدی جویبار۳  شهیدازادیان نوشهر۲
پرسپولیس داربکلا۲ میثاق ساری ۳
زرین ذغالچال ساری ۱ سامسونگ رامسر۰

 

1010

102222