در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ماه دسامبر؛ نیما عالمیان در رده ۱۱۲ جهان قرار گرفت

مازند اسپرت ؛ در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ماه دسامبر همه بازیکنان ایران صعود داشتند. به گزارش مازند اسپرت ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی ورزشکاران جهان را در دوازدهمین ماه میلادی سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. در این ماه یکی از کم مسابقه‌ترین ماه‌های تنیس روی میز را شاهد بودیم […]

nimaaaaمازند اسپرت ؛ در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ماه دسامبر همه بازیکنان ایران صعود داشتند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده‌بندی ورزشکاران جهان را در دوازدهمین ماه میلادی سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. در این ماه یکی از کم مسابقه‌ترین ماه‌های تنیس روی میز را شاهد بودیم و تنها دو رقابت جوانان در پرتغال مجارستان و تور جهانی بزرگسالان در سوئد در رنکینگ جهان تأثیرگذار بوده است.

در رده‌بندی بازیکنان ایران و در قسمت مردان همه نفرات صعود داشتند. نیما عالمیان با چهار پله صعود و نوشاد عالمیان با سه پله صعود به ترتیب در رده‌های ۱۱۲ و ۱۲۳ قرار گرفتند. افشین نوروزی که در رده‌ 230 جهان قرار داشت به رتبه ۲۲۱ رسید. میدیا لطف‌الله نسبی از جایگاه ۴۴۷ به رتبه ۳۹۸ صعود کرد. پویا عمرانی از رده ۴۷۹ به جایگاه ۴۲۵ رسید، امین میرالماسی و سروش امیری‌نیا به ترتیب از رتبه‌های ۵۱۸ و ۶۵۷ به رده‌های ۴۶۴ و ۵۷۵ صعود کردند.

در بخش بانوان هم همین اتفاق افتاد و بازیکنان کشورمان در رنکینگ صعود خوبی را داشتند.

ندا شهسواری نفر اول تنیس روی میز بانوان ایران که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند از رتبه ۳۶۰ به ۳۱۷صعود کرد و محجوبه عمرانی که جایگاه ۴۵۷ را در اختیار داشت در این ماه به رتبه ۴۰۴ رسید.

مریم صامت توانست در این ماه از رده ۴۶۴ به جایگاه ۴۱۲ صعود کند.

فاطمه جمالی‌فر که جایگاه ۷۹۷ را در اختیار داشت در این ماه صعود چشمگیری داشت و به رتبه ۶۶۵ رسید. صبا صفری دیگر بازیکن بانوان ایران از رده ۸۵۴ به رتبه ۷۰۹ رسید.

به گزارش مازند اسپرت ؛ از رده‌بندی مردان که حدود ۱۸۶ بازیکن نسبت به ماه گذشته از رنکینگ جهانی خارج شده‌اند. مالنگ، ژندونگ و شوشین هر سه از کشور چین همچنان در صدر جدول بازیکنان برتر جهان قرار دارند.

در رده‌بندی بانوان نیز لیوشیون، ژیویلینگ و دینگ مینگ از چین در رده‌های اول تا سوم رنکینگ جهان را در اختیار دارند.