درخشش فرا تصور بانوان قایقران مازنی در دریاچه آزادی/مازندران امیدوار به صید مدال در قایقرانی + گزارش تصویری

مازند اسپرت ؛از این پس به صید مدال در قایقرانی بانوان امیدوارتر خواهیم بود. به ندرت پیش آمده بود که به بیش از تک ستاره هایمان نگاه امیدبخش داشته باشیم ولی حالا با تولد پاروزنان تازه در آب های آرام، انتظاراتمان هم بالاتر می رود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ رقابتهای قهرمانی کشور با […]

2333مازند اسپرت ؛از این پس به صید مدال در قایقرانی بانوان امیدوارتر خواهیم بود. به ندرت پیش آمده بود که به بیش از تک ستاره هایمان نگاه امیدبخش داشته باشیم ولی حالا با تولد پاروزنان تازه در آب های آرام، انتظاراتمان هم بالاتر می رود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ رقابتهای قهرمانی کشور با نتایج جالبی برای قایقرانان کایاک و کانوی بانوان مازندران همراه بود آنچنان که تا به حال در ادوار گذشته چنین پرفروغ نشان نداده بودیم.

مازنی ها در دریاچه آزادی با مربیگیری اسرا جلیلیان سرمربی تیم استان که در کادر فنی تیم ملی نوجوانان هم حضور دارد، فرا تصور ظاهر شدند و مدال های زیادی را گرفتند.

گلناز غضنفریان، مریم رمضان خواه، سیتا فرزدی، دنیا طاهایی و زهرا اسدی در مواد مختلف کایاک و کانو روی سکو رفتند و ۲ نقره و ۵ برنز گرفتند اگر چه طلایی در کار نبود که جلیلیان توضیح قانع کننده ای برایش دارد: در این مسابقات نفرات ملی پوش هم حضور داشتند که تازه از مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی آمده بودند.

کیفیت مسابقات بالا بود و من از عملکرد بچه ها راضی هستم ضمن آنکه در کانوی بزرگسالان برای اولین بار به مدال رسیدیم. فاصله زیادی با نفرات اول نداشتیم و این اولین حضور جدی و هدفمندمان بود.

در این تیم ۱۱ نفر عضویت داشتند که ۸ نفر نوشهری بودند، ۲ نفر بابلسری و فریدونکناری هم نماینده داشتند. به رغم اینکه در تیم ملی مردان در کایاک و کانو ملی پوش داریم ولی در بانوان هنوز به این درجه از توانایی نرسیدیم که جلیلیان می گوید: به زودی در بانوان هم صاحب مدال در سطح بین المللی می شویم. برای مسابقات اخیر در اندونزی هم مریم رمضان خواه انتخاب شده بود اما پاسپورتش دیر رسیده بود و از اعزام جا ماند.

تک تک نفرات ما مدعی هستند و قابلیت حضور در تیم ملی را خواهند داشت. لازم است از تاتینا ریاست هیات قایقرانی استان تشکر کنم که حمایت می کنند. در این بخش از قایقرانی هم صاحب مدال خواهیم شد و به شخصه امیدوارم.

 

1

2

3

4

5

6

7