تساوی مشابه مازنی ها در هفته پانزدهم لیگ یک / کوروش حریف نادر نشد و اکبر آقا یک امتیاز از پیکان گرفت + جدول

هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛از هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم پیکان تهران در ورزشگاه قدس تهران مقابل خونه به خونه مازندران به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت. گل تیم پیکان تهران در دقیقه ۱۴ […]

1هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛از هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم پیکان تهران در ورزشگاه قدس تهران مقابل خونه به خونه مازندران به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت.

گل تیم پیکان تهران در دقیقه ۱۴ بازی توسط عباس محمد رضایی به ثمر رسید و برای خونه به خونه مازندران نیز علیرضا نظیف کار در دقیقه ۷ بازی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

دو تیم در نیمه اول بازی به بازی پایاپای و متعادل را به ثمر رساند و هر دو تیم چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند.

هنوز هفت دقیقه از بازی نگذشته بود که خطای مدافع تیم پیکان اعلام یک ضربه پنالتی به سود خونه به خونه را به دنبال داشت تا علیرضا نظیف کار با به ثمر رساندن آن بازی را به تساوی بکشاند.

تلاش شاگردان مرزبان برای جبران گل خورده تنها ۷ دقیقه به طول انجامید و عباس محمدرضایی با یک شوت سرضرب و دیدنی کنج دروازه حسین نائیجی را به نشانه گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم بازی نسبتاً بهتری را از تیم پیکان تهران شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه ۷۵ بازی خطای بهتاش میثاقیان روی مهاجم پیکان اعلام ضربه پنالتی را از سوی داور این دیدار به دنبال داشته باشد ولی میلاد سلیمان فلاح ضربه پنالتی اش را به اوت زد تا بازی همچنان با تساوی ادامه یابد.

در ۱۵ دقیقه پایانی بازی نیز تلاش دو تیم نتیجه ای درپی نداشت تا این دیدار با نتیجه ۱ بر ۱ خاتمه یابد.

گفتنی است، حضور حدود ۴۰۰ هوادار تیم خونه به خونه و حمایت همه جانبه شان از این تیم از نکات جالب این دیدار بود.

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم پیکان با این تساوی ۳۰ امتیازی شد تا صدر جدول را به فجر سپاسی ۳۲ امتیازی ببخشد. خونه به خونه نیز با ۲۶ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

 

همچنین از هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شد.

گل تیم نساجی در دقیقه ۴۹ بازی توسط حمید کاظمی به ثمر رسید و برای ماشین سازی نیز علی جراح کار در دقیقه ۵۴ گلزنی کرد.

تیم نساجی که طی چند هفته نتایج قابل توجهی کسب کرده بود در همان دقیقه ۷ بازی می توانست به گل دست یابد ولی ضربه سرضرب و زیبای حسین امامیان پس از برخورد به دیرک افقی دروازه ماشین سازی به اوت رفت.

در ادامه یک بازی سرد و کسل کننده را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه ۲۴ بازی و درست زمانی که ۸ هزار هوادار نساجی در حال تشویق مرحوم هادی نوروزی بودند باز هم حسین امامیان خطرساز شد و شوت محکم این بازیکن مماس با دیرک عمودی دروازه به اوت رفت.

ده دقیقه بعد از این موقعیت، این شاگردان نادر دست نشان بودند که طی یک حمله خطرناک می رفتند تا دروازه نساجی را باز کنند. حسین دوستدار در دقیقه ۳۵ بازی و در موقعیت تک به تک با وحید مهدی خانی توپ را به صورت دروازبان نساجی کوبید تا بخت مسلم ماشین سازان به هدر رود.

در وقت های اضافه نیمه اول پویا سیف پناهی نیز موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه نساجی داشت که ضربه این بازیکن با اختلاف اندک به اوت رفت.

در نیمه دوم شاگردان سید کوروش موسوی به مانند نیمه اول بازی را بهتر آغاز کردند تا پس از چهار دقیقه از آغاز این نیمه شاهد اولین گل نساجی در این دیدار باشیم.

در دقیقه ۴۹ بازی حمید کاظمی آقای گل این روزهای لیگ یک فوتبال ایران پاس عرضی محمد قاسمی نژاد را با یک شوت سرکش و مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه ماشین سازی به کنج دروازه تیم کوبید تا تلاش پیمان شاملو برای دفع توپ ثمری نداشته باشد.

پس از این گل حملات تیم ماشین سازی برای جبران گل خورده آغاز شد و یکی دو موقعیت نسبتا خطرناک روی دروازه نساجی خلق کردند تا اینکه در دقیقه ۵۴ بازی موفق شدند توسط علی جراح کار، کاپیتان و مدافع پیش تاخته این تیم به گل دست یابند و ضربه این بازیکن از زیر دستان وحید مهدی خانی وارد دروازه نساجی شد. هر چند نساجی چی ها به این گل شدیداً معترض بودند و اعتقاد داشتند بازیکن تیم ماشین سازی توپ را بیرون از خط زمین برای جراح کار ارسال کرده است.

و اما ۳۵ دقیقه پایانی این دیدار تحت تأثیر مصدومیت های پی در پی بازیکنان ماشین سازی قرار گرفت تا بر روند بازی تأثیر منفی بگذارد و اعتراض شدید بازیکنان و هواداران نساجی را به دنبال داشته باشد. هر چند در خلال این دقایق شاهد یکی دو موقعیت از سوی هر دو تیم بودیم که نتیجه ای در بر نداشت تا این دیدار با همان نتیجه ۱ بر ۱ خاتمه یابد.

گفتنی است، این دیدار پنجمین دیدار نادر دست نشان مقابل نساجی می باشد که باز هم نساجی چی ها نتوانستند بازیکن و مربی سابق این تیم را که سابقه حضور ۲۵ ساله در نساجی دارد متوقف کنند.

نادر دست نشان با تیم های شهید قندی یزد، استیل آذین تهران، نفت تهران، صنعت ساری و ماشین سازی تبریز ۵ بار مقابل نساجی قرار گرفت و هیچ وقت مقابل تیم سابق خود شکست نخورد.

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم نساجی با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و با یک پله صعود رد رده هشتم قرار گرفت. ماشین سازی نیز با ۲۲ امتیاز رده ششم جدول را به خود اختصاص داد.

 

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

نساجی مازندران یک – ماشین سازی تبریز یک

گیتی پسند یک – پارسه تهران صفر

پاس صفر – صنعت نفت آبادان صفر

پیکان یک – خونه به خونه یک

داماش گیلان صفر- خیبر خرم‌آباد صفر

فجرسپاسی یک – آلومینیوم هرمزگان صفر

مس کرمان صفر- آلومینیوم اراک صفر

ایرانجوان بوشهر صفر- گل گهر سیرجان صفر

هفته پانزدهم با برگزاری ۲ دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

 

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ فجر سپاسی ۱۵ ۹ ۵ ۱ ۱۹ ۶ ۱۳ ۳۲
۲ پیکان ۱۵ ۸ ۶ ۱ ۲۳ ۱۱ ۱۲ ۳۰
۳ خونه به خونه ۱۵ ۷ ۵ ۳ ۱۶ ۱۴ ۲ ۲۶
۴ مس کرمان ۱۵ ۷ ۴ ۴ ۱۴ ۱۰ ۴ ۲۵
۵ آلومینیوم اراک ۱۵ ۵ ۸ ۲ ۱۸ ۱۲ ۶ ۲۳
۶ ماشین‌سازی‌تبریز ۱۵ ۵ ۷ ۳ ۲۴ ۲۰ ۴ ۲۲
۷ نفت آبادان ۱۵ ۴ ۹ ۲ ۱۷ ۱۴ ۳ ۲۱
۸ نساجی مازندران ۱۵ ۴ ۶ ۵ ۱۳ ۱۴ ۱۸
۹ گیتی پسند ۱۵ ۴ ۶ ۵ ۱۲ ۱۶ ۱۸
۱۰ شهرداری اردبیل ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۱۸ ۱۷ ۱ ۱۷
۱۱ مس رفسنجان ۱۵ ۳ ۸ ۴ ۱۳ ۱۴ ۱۷
۱۲ نفت‌ م.سلیمان ۱۴ ۴ ۵ ۵ ۱۳ ۱۵ ۱۷
۱۳ گل گهرسیرجان ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۷ ۱۰ ۱۷
۱۴ ایران جوان بوشهر ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۱۵ ۲۲ ۱۷
۱۵ داماش گیلان ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۹ ۱۷ ۱۷
۱۶ آلومینیوم هرمزگان ۱۵ ۳ ۷ ۵ ۱۷ ۱۶ ۱ ۱۶
۱۷ خیبر خرم‌آباد ۱۵ ۳ ۶ ۶ ۱۶ ۱۸ ۱۵
۱۸ فولاد یزد ۱۵ ۳ ۶ ۶ ۱۲ ۱۶ ۱۵
۱۹ پاس ۱۴ ۲ ۶ ۶ ۱۲ ۱۷ ۱۲
۲۰ پارسه تهران ۱۵ ۲ ۶ ۷ ۱۴ ۲۳ ۱۲