پیش بازی دیدار نساجی – ماشین سازی/جدال دیدنی نادر با دست نشانده های خود!

به گزارش مازند اسپرت ؛ در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور این هفته شاهد یک دیدار حساس خواهیم بود . دوشنبه ۲۵ آبان نساجی مازندران در خانه میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود که سرمربیگری آن بر عهده نادر دست نشان می باشد . باید دید هواداران نساجی از دست نشانی که در […]

5252به گزارش مازند اسپرت ؛ در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور این هفته شاهد یک دیدار حساس خواهیم بود . دوشنبه ۲۵ آبان نساجی مازندران در خانه میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود که سرمربیگری آن بر عهده نادر دست نشان می باشد . باید دید هواداران نساجی از دست نشانی که در دو دوره حضور در این تیم لقب امپراطور را از آن خود کرده حمایت میکنند یا خیر ؟!

 

 

جدال مربیان –  نادر یا کوروش ؟

سید کوروش موسوی :‌ با فولاد نوین از لیگ دو به لیگ یک صعود کرد و با قهرمانی در لیگ یک نیز نام خود را در فوتبال ایران مطرح کرد . وی که به گفته خیلی ها از فن بیان خوبی برخوردار است ، از این ابزار برای القائ دستوراتش به بازیکنان استفاده میکند و توانسته با همین ابزار از مهره های ناکارآمد تیم هایش بهترین استفاده را بکند . اما چیزی که او را با دیگران متمایز میکند سبک بازی تیم هایش بوده ، وی با دستورات تاکتیکی درست علاوه بر کسب نتیجه به نمایش یک بازی درست نیز توجه ویژه ای دارد هر چند بعد از آمدن به نساجی به گفته خودش مهره های لازم برای اجرای تاکتیک های درست در زمین را ندارد اما تا حدودی وضعیت این تیم که در ابتدای فصل به نظر بحران زده می آمد را ترمیم کرده است .

نادر دست نشان : یک قائمشهری که سابقه حضور در تیم نساجی را نیز دارد ، این هفته باید مقابل تیم سابقش صف آرایی کند . نادر که در دوران حضورش به عنوان سرمربی در نساجی از حمایت خاص هواداران این تیم برخوردار بود باید دید چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد . نکته دیگر درباره دست نشان ، صعود کردن به لیگ برتر با تیم های لیگ دسته یکی است و از این حیث یک رکورددار محسوب می شود .

 

photo 2015 11 15 22 02 09

برتری موسوی نسبت به دست نشان :
این هفته درحالی مربیان دو تیم مقابل هم قرار خواهند گرفت که در دو رویارویی قبلی این سید کوروش موسوی بوده که توانسته بر دست نشان چیره شود ، که امیدواریم این مهم این هفته نیز تکرار شود تا نساجی با کسب سه امتیاز این بازی وضعیت بهتری در جدول پیدا کند .

 

جدال بازیکنان – حمید کاظمی یا امین قاسمی نژاد ، فرزاد محمدی ؟
حمید کاظمی : گل سر سبد نساجی که این روز ها با نمایش بازی های فوق العاده نشان داده یک مهاجم شش دانگ بوده و حرف های زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت . آقای گل این روز های نساجی را شاید باید در دیدار مقابل ماشین سازی ستاره احتمالی نامید . کاظمی که تا به اینجا بازدن ۸ گل بهترین بازیکن لیگ دسته یک محسوب میشود .

امین قاسمی نژاد ، فرزاد محمدی : بازیکنانی آماده با آمار گل زده مشابه یعنی ۵ گل که خط حمله مخوف ماشین سازی را تشکیل داده اند . این بازیکنان با عملکرده مثبت خود و گلزنی ایمان رییسی ، اکبر آفاقی هر کدام با ۴ گل زده توانسته اند بهترین خط حمله را از آن دست نشان و تبریزی ها کنند .

نساجی –  ماشین سازی
دو تیم از دیاری فوتبالی ،‌ مازندرانی ها و تبریزی ها با بیشترین بازیکن شاغل در لیگ برتر به عنوان بازیکن ساز ترین استان های کشور مشهورند . روز دوشنبه نساجی باید مقابل تیمی قرار بگیرد که خط حمله قدرتمندی داشته و از حیث گلزنی حرف اول را جدول امتیازات میزند . ماشین سازی با ۲۳ گل زده آمار خوبی از خود در گلزنی به جای گذاشته ولی نکته منفی در مورد این تیم دریافت ۱۹ گل بعد از پارسه و ایران جوان بد ترین خط دفاعی لیگ را دارد . و اما نساجی که نه در گلزنی و نه در دفاع اصلا باب میل هواداران کار نکرده است . ببر ها در حال حاظر با زدن ۱۲ گل و خوردن ۱۳ گل در رتبه ۹ جدول قرار دارند یعنی ۳ پله پایین تر از ماشین سازی رده ششمی .