سرمربي خونه به خونه مازندران: دوستداران اين تيم نبايد بگذارند حاشيه به ما ضربه بزند

ميثاقيان: هواداران خونه به خونه برگ برنده ما مقابل پيكان خواهند بود   سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: هواداران ما در بازي با ژيكان خيلي مي توانند كمك حال ما باشند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ اكبر ميثاقيان اظهار داشت: فردا ديدار سختي مقابل پيكان تهران خواهيم داشت و بايد برنده […]

misaghميثاقيان: هواداران خونه به خونه برگ برنده ما مقابل پيكان خواهند بود

 

سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: هواداران ما در بازي با ژيكان خيلي مي توانند كمك حال ما باشند.
 

به گزارش مازند اسپرت ؛ اكبر ميثاقيان اظهار داشت: فردا ديدار سختي مقابل پيكان تهران خواهيم داشت و بايد برنده اين ديدار شويم تا هم جايگاه خود را در رده سوم جدول حفظ كنيم و هم مانع افزايش فاصله امتيازات خود با پيكان شويم.

ميثاقيان در ادامه افزود: پيكان يكي از قوي ترين تيم هاي فصل جاري اين رقابت ها است و صدرنشيني اين تيم در تا اينجاي كار نيز گواي اين ادعا مي باشد ولي ما هم خونه به خونه هستيم و حريف آساني براي رقبا نيستيم.

اكبر ميثاقيان هواداران تيمش را برگ برنده ديدار با پيكان تهران برشمرد و گفت: خوشبختانه باشگاه با برنامه ريزي خوبي كه داشت زمينه حضور هواداران مان در ورزشگاه قدس تهران را فراهم كرد و بدون شك اين هواداران مي توانند با حمايت هاي گرم خود كمك حال بازيكنان ما باشند.

وي با بيان اينكه ايجاد حاشيه كمكي به تيم خونه به خونه نخواهد كرد: اميدوارم در اين ديدار فقط بحث فني مطرح باشد و بايد مراقب باشيم تا جنجال سازي نشود و تيم به حاشيه نرود.

سرمربي تيم خونه به خونه با بيان اينكه خوشحالم در يك تيم پرهوادار فعاليت مي كنم گفت: خونه به خونه يكي از پرهوادارترين تيم هاي ليگ يك كشور است و بيشترين تماشاگر را به ورزشگاه مي كشاند.

اكبر ميثاقيان آمادگي جسمي و روحي بازيكنانش را رضايت بخش توصيف كرد و گفت: فقط روح االله باقري را به دليل دريافت يك كارت قرمز در بازي قبل در اختيار نداريم. باقري در آن ديدار غيرحرفه اي عمل كرد و حتماً با او برخورد خواهم كرد.

وي خاطرنشان كرد: از بازيكنانم انتظار دارم مراقب رفتار و كردار خود باشند و هر يك از آنها بايد بدانند نبودشان در يك بازي چقدر مي تواند در تفكرات يك مربي و تركيب تيم تأثير بگذارد.

سرمربي تيم خونه به خونه رمز موفقيت اين تيم را اتحاد و همدلي برشمرد و گفت: مسئولان اين باشگاه يكي از معدود افرادي هستند كه نگاه ويژه اي براي رسيدن تيم شان به ليگ برتر دارند و همه ما بايد تلاش كنيم تا در كنار يكديگر قرار بگيريم و كمك كنيم تا با دور كردن تنش و حاشيه از تيم تلاش دلسوزانه برادران حسن زاده را به بار بنشانيم.

اكبر ميثاقيان انتخاب ميرشاد ماجدي را به عنوان سرپرست تيم خونه به خونه به فال نيك گرفت و گفت: ماجدي فردي تحصيل كرده است و در بسياري از بخش ها مي تواند كمك حال تيم باشند.

سرمربي تيم خونه به خونه مازندران در پايان گفت: به اميد خدا حضور ميرشاد ماجدي اثري مثبت در تيم خواهد داشت و اميدوارم