معطلی چند روزه ملی‌پوش دوومیدانی برای برپایی اردوی کیش

ملی پوش دوومیدانی کشورمان چند روزی است که منتظر فراهم شدن شرایط برای حضور در اردوی کیش است. به گزارش “مازنداسپرت“،در حالی که کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری هفته گذشته خود عنوان کرد رضا قاسمی، ملی پوش دوی سرعت در اواخر هفته گذشته راهی اردوی کیش می‌شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و […]

ملی پوش دوومیدانی کشورمان چند روزی است که منتظر فراهم شدن شرایط برای حضور در اردوی کیش است.

خبرگزاری فارس: معطلی چند روزه ملی‌پوش دوومیدانی برای برپایی اردوی کیش

به گزارش “مازنداسپرت“،در حالی که کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری هفته گذشته خود عنوان کرد رضا قاسمی، ملی پوش دوی سرعت در اواخر هفته گذشته راهی اردوی کیش می‌شود، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و این دونده منتظر فراهم شدن شرایط است.

قاسمی در پاسخ به این سوال چرا این اتفاق افتاده است، گفت: فدراسیون به دنبال پیدا کردن محل اسکان برای ما در کیش است، اما تاکنون این کار انجام نشده است.

ملی پوش المپیکی دوومیدانی گفت: نمی‌توانم منتظر این شرایط بمانم و خودم فردا راهی کیش می‌شوم تا کاری انجام دهم. فکر نمی‌کنم پیدا کردن محل سکونت برای دو نفر انقدر سخت باشد.

به گزارش فارس، لیلا رجبی دیگر ملی پوش کشورمان از نداشتن مربی و اردو گلایه داشت و عنوان کرد که دیگر ورزش حرفه‌ای انجام نمی‌دهد و قید المپیک را زده است.