حضور ۴ تیم خارجی و ۱۸ تیم داخلی در کشتی آزاد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این مسابقات که چهارشنبه و پنجشنبه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود، تیم های ارمنستان، داغستان روسیه، گرجستان و آرژانتین به عنوان چهار تیم خارجی در این مسابقات هستند. مراسم افتتاحیه این مسابقات امروز با حضور مسئوولین برگزار شد. مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این مسابقات که چهارشنبه و پنجشنبه در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود، تیم های ارمنستان، داغستان روسیه، گرجستان و آرژانتین به عنوان چهار تیم خارجی در این مسابقات هستند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات امروز با حضور مسئوولین برگزار شد.
مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال به نفرات و تیم ها برتر این دوره از رقابت ها با حضور رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر مسئوولین استانی و شهرستانی برگزار می شود.

چهاردهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد صبح چهار شنبه با شرکت ۱۸ تیم داخلی و چهار تیم خارجی در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر در مازندران شروع شد.

در این دوره از رقابت ها در روز اول ۱۷۱ کشتی گیر آزادکار داخلی و خارجی دراوزان مختلف با هم به رقابت می پردازند.
کشتی گیران کشورهای ارمنستان، داغستان، گرجستان و آرژانتین از جمله تیم های خارجی در این دوره از رقابت ها هستند که با دعوت هیات کشتی مازندران به این تورنمنت بین المللی منطقه ای حاضر شدند.
هیات کشتی مازندران که سیزده دوره این مسابقات را با موفقیت پشت سرگذاشت همواره از همکاری مسئولان عالی رتبه استان از جمله اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و مدیران تاثیر گذار شهرستان بهشهر و اسپانسر مالی برخوردار بوده است.
آیت الله شهید سید عبدالکریم هاشمی نژاد، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در هفتم مهرماه سال ۶۱ بر اثر حمله انتحاری منافقین کوردل در شهر مشهد به درجه شهادت نائل شد.
مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد از رویدادهای مهم ورزشی است که در سال های اخیر به صورت منظم با شرکت تیم های خارجی و برترین های استان های کشور در رده سنی جوانان برگزار شده است و امسال هم ۸ وزن در رده جوانان در این مسابقات شرکت می کنند .
به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره رقابت های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد با حضور ۱۶ تیم داخلی و چهار تیم خارجی روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن پارسال در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شده بود.
در دوره سیزدهم این مسابقات تیم بهشهر میزبان مسابقات با کسب ۶۲ امتیاز قهرمان شد و داغستان با ۵۷ امتیاز دوم و تهران با ۴۷ امتیاز سوم شده بود.
چهاردهمین دوره این مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۰ و ۲۱ بهمن به میزبانی بهشهر و با حضور ۱۸ تیم داخلی و ۴ تیم خارجی برگزار می شود./ایرنا