آنچلوتی: تیمی که کریستیانو و بنزما را دارد، دفاعی بازی نمی‌کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت: تیمی که کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را در ترکیب خود دارد، حتی اگر بخواهد نیز نمی‌تواند دفاعی بازی کند. به گزارش مازند اسپرت ؛ کارلو آنچلوتی بازیکن سالهای دور فوتبال باشگاهی و ملی ایتالیا و سرمربی پیشین دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید در آستانه […]

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت: تیمی که کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را در ترکیب خود دارد، حتی اگر بخواهد نیز نمی‌تواند دفاعی بازی کند.

خبرگزاری فارس: آنچلوتی: تیمی که کریستیانو و بنزما را دارد، دفاعی بازی نمی‌کند

به گزارش مازند اسپرت ؛ کارلو آنچلوتی بازیکن سالهای دور فوتبال باشگاهی و ملی ایتالیا و سرمربی پیشین دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید در آستانه بازی این دو تیم در سانتیاگو برنابئو گفت: وقتی در ترکیب تیمی بازیکنانی مثل بنزما و رونالدو حضور دارند، این تیم ذات تهاجمی دارد و حتی اگر بخواهد هم نمی‌تواند تدافعی بازی کند.

وی افزود: امیدوارم جیمز در ترکیب رئال مادرید باشد و خبر غیبت او یک فریب تاکتیکی باشد، جیمز برای درخشش در بازی برابر پاریس انگیزه زیادی دارد. در هر حال هر کدام از تیمها مصدومانی دارند و این طبیعی است.

آنچلوتی درباره تیم‌های مطرح این فصل از سری A ایتالیا گفت: برای من رم، در این فصل تیم شایسته و خوبی است، ناپولی هم خوب کار کرده است. در بالای جدول رقابت خوبی میان رم و فیورنتینا وجود دارد.