کاپلو: مادرید از اول هم اعتقادی به ناواس نداشت

سرمربی ایتالیایی پیشین رئال مادرید بر این باور است که تیم بنیتس خیلی خوب کار کرده اما مادرید از ابتدا هم اعتقادی به ناواس نداشته است. به گزارش مازند اسپرت ؛ فابیو کاپلو در تحلیلی از عملکرد تیم فوتبال رئال مادرید گفت: این تیم به سرمربیگری بنیتس فوق العاده بازی کرده و به عقیده من […]

سرمربی ایتالیایی پیشین رئال مادرید بر این باور است که تیم بنیتس خیلی خوب کار کرده اما مادرید از ابتدا هم اعتقادی به ناواس نداشته است.

خبرگزاری فارس: کاپلو: مادرید از اول هم اعتقادی به ناواس نداشت

به گزارش مازند اسپرت ؛ فابیو کاپلو در تحلیلی از عملکرد تیم فوتبال رئال مادرید گفت: این تیم به سرمربیگری بنیتس فوق العاده بازی کرده و به عقیده من خوب هم نتیجه گرفته است. تنها نکته‌ای که در این میان برایم عجیب است این که مادرید یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را دارد و قدرش را نمی‌داند. این تیم از همان ابتدا هم اعتقادی به ناواس نداشت و با توجه به شناختی که از آنها دارم باید بگویم که بالاخره کار خودشان را می‌کنند و در اولین فرصت یک دروازه‌بان تازه خواهند خرید. اگر مربی یک تیم باشم قطعا از مدیرعامل آن باشگاه می‌خواهم کیلور ناواس را به خدمت بگیرد. او دروازه‌بان بسیار خوبی است.

کاپلو ادامه داد: کریم بنزما یکی از مهره‌های کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید است و بنیتس باید خیلی خوش شانس باشد که ستاره‌ای مثل او را در تیمش دارد.