دیدارهای فصل جدید لیگ برتر والیبال قابل پیش‌بینی نیست / می‌خواهیم در آمل پیروز باشیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه دیدارهای فصل جدید لیگ برتر والیبال قابل پیش‌بینی نیست، گفت: با توجه بهره‌مندی از شرایط میزبانی در دیدار مقابل آلومینیوم المهدی می‌خواهیم در آمل پیروز باشیم. به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل از دیدار هفته سوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور […]

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه دیدارهای فصل جدید لیگ برتر والیبال قابل پیش‌بینی نیست، گفت: با توجه بهره‌مندی از شرایط میزبانی در دیدار مقابل آلومینیوم المهدی می‌خواهیم در آمل پیروز باشیم.

خبرگزاری فارس: دیدارهای فصل جدید لیگ برتر والیبال قابل پیش‌بینی نیست / می‌خواهیم در آمل پیروز باشیم

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل از دیدار هفته سوم بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با دیدار کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس همراه است، در گفت‌وگويي اظهار کرد: همه بازی‌های لیگ برتر امسال با توجه به شرکت تیم‌های قدرتمند و با برنامه نیاز به تمهیدات خاصی دارد.

وی افزود: دیدارهای تیم‌ها مقابل یکدیگر در این دوره از مسابقات قابل پیش‌بینی نیست و باید تمام تلاش خود را در زمین داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه نماینده هرمزگان از والیبالیست‌های جوان و آینده‌داری بهره می‌برد، تصریح کرد: این تیم با توجه به پیروزی در دیدار گذشته خود با انگیزه مضاعف به میدان می‌آید.

این مربی با اعلام اینکه همه بازی‌های لیگ برتر سختی خاص خود را دارد، گفت: حریف‌مان از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار است و ما نیز آنالیز خوبی در رابطه با نقاط ضعف و قوت آن داشتیم.

عطایی با اشاره به اینکه در این دیدار در خانه به میدان می‌رویم و کار برای‌مان راحت‌تر است، ادامه داد: هواداران کاله نیز در این مسابقه همراه تیم هستند و می‌خواهیم بهترین عملکرد را در میدان داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه بازیکنان کاله مازندران از آمادگی روحی و روانی مطلوبی بهره می‌برند و محروم یا مصدوم در تیم نداریم، تصریح کرد: امیدواریم بازی تماشاگرپسند و خوبی داشته باشیم تا همگان از آن لذت ببرند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران که سال گذشته هدایت تیم متین ورامین را برعهده داشت، گفت: در دیدار گذشته مقابل متین با نتیجه نزدیک سه بر دو شکست خوردیم و یکی از مهم‌ترین مشکلات‌مان در این بازی شکست در ست‌های ابتدایی بود.

این مربی افزود: در ست‌های دوم و سوم خوب و قابل قبول ظاهر شدیم ولی فشار بازی مقداری بر تمرکز شاگردانم تاثیر منفی داشت.

عطایی بیان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای ست پنجم در دیدار با متین صالحین از حریف پیش بودیم ولی نتوانستیم عملکرد مطلوبی در ادامه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم متین ورامین از تیم‌های قدرتمند و پرمهره لیگ برتر است، گفت: تماشاگران این تیم نیز تیم خود را تشویق کردند و یکی از عوامل پیروزی تیم‌شان بودند.