نفرات برتر مسابقات رالی خانوادگی جانبازان تجلیل شدند

نفرات برتر مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور در رامسر تجلیل شدند. به گزارش مازند اسپرت ؛ مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور در سالن اجتماعات شهید سلیمان‌نژاد رامسر برگزار و نفرات برتر تجلیل شدند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه جانبازان گنجینه‌های نهفته در […]

نفرات برتر مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور در رامسر تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات رالی خانوادگی جانبازان تجلیل شدند

به گزارش مازند اسپرت ؛ مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور در سالن اجتماعات شهید سلیمان‌نژاد رامسر برگزار و نفرات برتر تجلیل شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه جانبازان گنجینه‌های نهفته در ذهن خود را به نوشتاری تبدیل کنند، گفت: امام حسین (ع) برای پایداری دین خدا و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و به شهادت رسید تا دین اسلام زنده بماند.

عباس‌علی رضایی اظهار کرد: حضرت زینب کبری (س) بعد از شهادت حضرت سیدالشهدا به‌درستی به وظیفه خود عمل کرد و پیام واقعه عاشورا و فرهنگ حسینی را که همانا امر به معروف و نهی از منکر و عزت و آزادگی بود به آیندگان رساند و امروز در تبعیت از آن فرهنگ، شور و شعور حسینی هر سال نسبت به گذشته در قلب مسلمانان جهان پویاتر و زنده‌تر می‌شود.

رضایی تصریح کرد: باید راه امام حسین (ع) و پیام حضرت زینب (س) را همان‌طوری که ترسیم کردند سرمشق خود قرار دهیم و هرگز در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوتاهی و غفلت نکنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه جانبازان باید گنجینه‌های نهفته در ذهن خود را به نوشتاری تبدیل کنند، بیان داشت: جانبازان که هم‌رزمان شهدا در جنگ بودند هم پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کرده و هم خاطرات دوران دفاع مقدس را با تمامی زیبایی‌هایش برای جوانان این مرز و بوم بازگو کرده و به‌صورت نوشتاری در آورند تا آیندگان بدانند که شما جانبازان برای کشور ایران اسلامی افتخار و حماسه خلق کردید که در نوع خود در تاریخ بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه جانبازان در همه عرصه‌ها به‌عنوان الگوی اخلاق به‌شمار می‌روید، گفت: ورزشکاران ما در میادین ورزشی باید درس رفاقت، همدلی و اخلاق را از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس بیاموزند.

رضایی ادامه داد: همسران جانبازان صبر، شکیبایی، فداکاری و ایثار را از حضرت زینب (س) آموختند، چرا که آنها هم در تربیت و پرورش فرزندان خود و هم در رسیدگی و کمک به همسران‌شان نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند که این استقامت آنها ستودنی بوده و خشنودی خداوند متعال را به‌دنبال خواهد داشت.

وی گفت: دست‌اندرکاران امر ورزش باید سمت و سوی اعتبارات ورزشی را بیشتر به این بخش از ورزش سوق دهند.

هدایت مظلومی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در حاشیه این مراسم گفت: مسابقات کشوری رالی خانوادگی جانبازان کشور با شرکت ۶۵ خودرو از ۲۳ استان کشور در رامسر و طی مسیرهای شهرهای شیرود، تنکابن، کلارآباد، عباس‌آباد، نشتارود، سلمان‌شهر، چالوس و نمک‌آبرود برگزار شد.

در این مراسم نماینده فدراسیون اتومبیل‌رانی با ارائه گزارش و قرائت رای داوران، نفرات برتر این دوره از مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم احمد فاطمی از استان البرز نفر اول، سیدتقی آصف حسینی از قزوین نفر دوم و محمدحسن جعفری از یزد نفر سوم این دوره از مسابقات شدند که با اهدای مدال و لوح تقدیر از آنها تجلیل شد.