استقبال از کاراته‌کاهای آملی شرکت‌کننده در مسابقات کاپ جهانی ترکیه

کاراته‌کاهای آملی مدال‌آور در مسابقات کاپ جهانی سبک شوتوکان در میان استقبال مردم و مسئولان وارد زادگاه‌شان شدند. به گزارش مازند اسپرت ؛ ورزشکاران کاراته‌کای آملی مدال‌آور در مسابقات کاپ جهانی سبک شوتوکان عصر امروز وارد زادگاه‌شان شدند. این ورزشکاران دختر و پسر با درخشش در مسابقات کاپ جهانی شوتوکان به میزبانی کشور ترکیه در […]

کاراته‌کاهای آملی مدال‌آور در مسابقات کاپ جهانی سبک شوتوکان در میان استقبال مردم و مسئولان وارد زادگاه‌شان شدند.

خبرگزاری فارس: استقبال از کاراته‌کاهای آملی شرکت‌کننده در مسابقات کاپ جهانی ترکیه

به گزارش مازند اسپرت ؛ ورزشکاران کاراته‌کای آملی مدال‌آور در مسابقات کاپ جهانی سبک شوتوکان عصر امروز وارد زادگاه‌شان شدند.

این ورزشکاران دختر و پسر با درخشش در مسابقات کاپ جهانی شوتوکان به میزبانی کشور ترکیه در شهر استانبول صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور شدند.

آئین استقبال ۱۱ ورزشکار نماینده ایران اسلامی در رقابت‌های جهانی شوتوکان سال ۲۰۱۵ میلادی عصر امروز در ورودی شهرستان آمل جنب استخر نجم برگزار شد و پس از آن به احترام ماه محرم و ایام سوگواری اهل‌بیت(ع) از حرکت کارناوال شادی در این شهرستان خودداری شده و قهرمانان و مربیان در باشگاه ورزشی اسدی‌فر گردهم آمدند.

در این مسابقات ۸۰۰ ورزشکار از ۲۸ کشور دنیا در این رویداد مهم جهانی شرکت داشتند که ورزشکاران آملی نیز در تمام رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان به میدان رفتند.

ورزشکاران آملی حاضر در مسابقات با مربیگری و سرپرستی علی‌رضا رضازاده و اعظم مربیان زوج موفق ورزشکار مازندران راهی مسابقات شدند.

۱۱ ورزشکار دختر و پسر آملی حاضر در این رویداد جهانی از باشگاه ورزشی اسدی‌فر بودند که در آن آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاک‌پور مقام نخست کاتای تیمی دختران را به دست آوردند، همچنین در کاتای انفرادی ۱۴ و ۱۵ سال محدثه نائیجی به رتبه نخست و آرزو لونجی به رتبه دوم دست یافتند و ستاره خاک‌پور و فاضله رضایی با کسب مدال‌های برنز و نقره در کاتای انفرادی مسابقات خوش درخشیدند.

ملیسا دهقان در کاتای انفرادی ۱۰ و ۱۱ سال به مدال نقره رسید، علی‌رضا رضازاده در بخش کاتای انفرادی نایب‌قهرمان شد و در بخش کمیته انفرادی ملیسا دهقان و راضیه حسین‌پور به ترتیب به مدال نقره و برنز دست یافتند.

در کمیته انفرادی علیرضا سپهری و امیرحسین مهدوی هم مدال برنز کسب کردند.