توکلی: پارگی رباط صلیبی سلیمی از بهترین شکل است/کار برای رقبا راحت شد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید: سلیمی به المپیک می‌رسد اما نرفتن او به مسابقات جهانی کار را برای رقبا راحت کرد. به گزارش مازند اسپرت ،حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره آسیب‌دیدگی بهداد سلیمی گفت: این اتفاق یک حادثه بود و به خاطر فشار تمرینات نبود. در همان روز سایر ورزشکاران مانند نصیر شلال، […]

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید: سلیمی به المپیک می‌رسد اما نرفتن او به مسابقات جهانی کار را برای رقبا راحت کرد.

خبرگزاری فارس: توکلی: پارگی رباط صلیبی سلیمی از بهترین شکل است/کار برای رقبا راحت شد

به گزارش مازند اسپرت ،حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره آسیب‌دیدگی بهداد سلیمی گفت: این اتفاق یک حادثه بود و به خاطر فشار تمرینات نبود. در همان روز سایر ورزشکاران مانند نصیر شلال، مرادی و بقیه تمرینات سنگین داشتند اما بهداد پایش به تخته گیر کرد و این اتفاق افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که سلیمی به المپیک می‌رسد، اظهار داشت: پارگی رباط صلیبی بهداد از بهترین شکل است و خطرناک نیست. پیوند رباط صلیبی هم راحت است. خبر خوب این است که او به المپیک می‌رسد. امیدوارم با جراحی شرایط خوب شود و با بهترین شرایط در المپیک حضور پیدا کند. نرفتن سلیمی به رقابت‌‌های جهانی کار را برای رقبا راحت کرد چون بهداد آماده بود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره اعتراضی که در مجمع داشت عنوان کرد: سوریان و محمودی به عنوان نماینده ورزشکاران حضور داشتند اما تعداد هیأت‌ها زیاد بود و آنها نتوانستند صحبت کنند.

توکلی ادامه داد: بر خلاف المپیک لندن که از یک سال قبل به شرایط ورزشکاران توجه می‌شد در این دوره این موضوع را شاهد نبودیم به همین دلیل بهداد و یکی دیگر از ورزشکاران مصدوم شدند. این ورزشکاران به مراقبت بیشتری نیاز دارند. ورزشکاری مانند مسی وقتی مصدوم می‌شود پزشکان تیمش پروسه پزشکی را طی می کنند اما اینجا ما باید به دنبال شرایط پزشکی ورزشکار باشیم. ورزشکاران باید هر چه زودتر تحت نظر قرار بگیرند تا این اتفاقات رخ ندهد.