بنگر: دربی سخت‌ترین روز زندگی استقلالی‌ها خواهد بود

مدافع پرسپولیس گفت: برای ۳ امتیاز دربی آماده‌ایم و می‌خواهیم در این دیدار مردانه بازی کنیم. به گزارش مازند اسپرت ؛ محسن بنگر در نشست خبری گفت: برای کسب ۳ امتیاز دربی آماده‌ایم و می‌خواهیم در این دیدار مردانه بازی کنیم. وی ادامه داد: هواداران به ورزشگاه بیایند چون می‌خواهیم یک نمایش خوب را ارائه […]

مدافع پرسپولیس گفت: برای ۳ امتیاز دربی آماده‌ایم و می‌خواهیم در این دیدار مردانه بازی کنیم.

خبرگزاری فارس: بنگر:  دربی سخت‌ترین روز زندگی استقلالی‌ها خواهد بود

به گزارش مازند اسپرت ؛ محسن بنگر در نشست خبری گفت: برای کسب ۳ امتیاز دربی آماده‌ایم و می‌خواهیم در این دیدار مردانه بازی کنیم.

وی ادامه داد: هواداران به ورزشگاه بیایند چون می‌خواهیم یک نمایش خوب را ارائه دهیم. با همه توان به میدان می‌رویم و از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم یک بازی تماشاگر پسندی ارائه دهیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه کُری‌خوانی‌های تماشاگران و بازیکنان دو تیم وجود داشته اما بعد از فوت نوروزی فضا دوستانه شده و آیا این موضوع روی کیفیت مسابقه تاثیر می‌گذارد یا خیر گفت: ما بیرون از زمین دوست هستیم. اما باید به استقلالی‌ها بگویم که دربی سخت‌ترین روز زندگی‌شان است. چون باید مقابل جوانان ما بازی کنند ما بیرون از زمین با استقلالی‌ها دوست هستیم اما داخل زمین کسی را نمی‌شناسیم. برای ما فرقی نمی‌کند حنفیف عمران‌زاده، یا رحمتی و یا بازیکن دیگری باشد. استقلالی‌ها هم در فوت هادی مانند ما عزادار بودند اما باید بگویم که در بازی به چیزی جز بردن فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه تاکنون در دربی شکست را تجربه نکرده است، گفت: برای ۳ امتیاز بازی می‌کنیم و تیم با انگیزه‌ای داریم. آرزو می‌کنم که همیشه برنده باشیم.این مسابقه هم مثل بازی ملوان و سیاه جامگان است. اول فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم اما حالا باید پیروز شویم. چه در دربی و چه در سایر مسابقات و حتی باشگاه‌های آسیا.