رئیس هیئت تکواندوی استان مازندران: تیم شهرداری ساری در لیگ برتر تکواندو کشور به میدان می‌رود

رئیس هیئت تکواندوی استان مازندران از رقابت تبم منتخب شهرداری ساری در لیگ برتر کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگويي با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۹ تیم در ۱۸ هفته به روی […]

رئیس هیئت تکواندوی استان مازندران از رقابت تبم منتخب شهرداری ساری در لیگ برتر کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: تیم شهرداری ساری در لیگ برتر تکواندو کشور به میدان می‌رود

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگويي با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۹ تیم در ۱۸ هفته به روی شیاپ چانگ می‌روند.

وی درباره ۹ تیم شرکت کننده در این مسابقات تصریح کرد: تیم شهرداری ساری با تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، صنایع استیل‌البرز، پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیئت تکواندو شمال‌شرق (سونیا)، هیئت تکواندو استان قزوین و گیتی پسند اصفهان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران با بیان اینکه تیم مازندران با ترکیب بازیکنان باانگیزه جوان و بومی به میدان می‌رود، اظهار کرد: تیم شهرداری ساری در هفته اول و دوم این مسابقات به ترتیب به مصاف تیم‌های هیئت تکواندوی قزوین و گیتی پسند اصفهان می‌رود.

نفجم با اشاره به اینکه لیگ برتر تکواندو بزرگسالان از پنجشنبه هفتم آبان آغاز می‌شود، افزود: تیم یاسین پیشرو قم در این هفته با قرعه استراحت رو به رو  است.