قرارداد نظری با نساجی تمدید شد/ممکن است برزای به نساجی بیاید !

قرارداد محمد مهدی نظری با تیم فوتبال نساجی مازندران تمدید شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرارداد محمد مهدی نظری را تمدید کردند. پیش از مهدی نظری قرارداد  حامد شیری و محمد عباس‌زاده با سرخپوشان قائشمره تمدید شد.

همچنین شاگردان مهاجری که چند روزی است در تهران حضور دارند روز یکشنبه به قائمشهر بر می‌گردند. قرار است نساجی تمرینات خود را در صورت داشتن زمین مناسب در این شهر پیگیری کند.

مهاجم سابق استقلال در آستانه پیوستن به نساجی

تیم فوتبال نساجی مازندران این روزها تمرینات خود را زیر نظر رضا مهاجری در تهران و در ورزشگاه کارگران پیگیری می‌کند.

سرخپوشان قائمشهری از ۲ روز پیش به تهران سفر کرده و در ۲ نوبت به آماده سازی پیش فصل می‌پردازند البته در این بین مسئولان این باشگاه در حال جذب نفرات مد نظر خود هستند.

بعد از تمدید قرارداد عباس‌زاده و حامد شیری بهنام برزای مهاجم سابق استقلال و فصل گذشته پدیده در تمرین روز گذشته نساجی حضور پیدا کرد و با رضا مهاجری به گفت و گو پرداخت.

این بازیکن در حال بررسی شرایط نساجی است اما طی صحبت‌هایی که با مسئولان این باشگاه داشته تا حدود زیادی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد برزای فصل آتی در نساجی توپ خواهد زد.

میری یک فصل دیگر با نساجی تمدید کرد

قرارداد سیدمحمد میری بازیکن جنگنده نساجی به‌مدت یک فصل دیگر با امضای طرفین، تمدید شد.

کوچک‌زاده: برخی‌ بندی در قرارداد داشتند که با رفتن نکونام جدا شوند!/ممکن است برزای به نساجی بیاید

فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی، اظهار داشت: فعلاً در تهران هستیم و قرار است روز یکشنبه به قائم‌شهر برمی‌گردیم. البته باید ببینیم کیفیت زمین‌های قائم‌شهر چگونه است،‌اگر خوب باشد در آنجام می‌مانیم و اگر کیفیت خوب نبود به بیرون برمی‌گردیم.

وی با اشاره به این موضوع که ۲۵ بازیکن در تمرینات نساجی حضور دارند،‌گفت:‌ تعداد زیادی از بازیکنان جدا شدند، اما مازندران نیروی بومی زیاد دارد و سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم

سرپرست تیم نساجی با تأکید بر اینکه قرارداد مهدی نظری هم تمدید شده است گفت:‌فرشاد فرجی با ما قرارداد دو ساله داشته و تا آنجا که می‌دانم به خاطر امتحاناتش در تمرینات پدیده هم حضور پیدا نکرده است به خاطر جابه‌جایی مالک‌ها هنوز قراردادها به دست ما نرسیده ولی بعضی از بازیکنان قراردادهایی داشتند که در صورت جایی نکونام از نساجی بروند.

سرپرست تیم نساجی تأکید کرد: در حال حاضر وضعیت فرشاد فرجی،‌ مهرداد عبدی و سجاد آشوری همینگونه است و باید اول وضعیت آنها را بررسی کنیم و در صورتی که این بازیکنان با باشگاه قرارداد داشته باشند علیه آنها اقدام قانونی خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص حضور بهنام برزای در تمرین روز گذشته نساجی گفت:‌ برزای با آقای مهاجری صحبت کرده و اگر شرایط مالی او به نساجی بخورد ممکن است فصل آینده در کنار ما باشد.