حواشی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد/برد یزدانی با بازنگری داوران

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، صادقی بعد از اینکه در ثانیه های پایانی موفق به پیروزی مقابل یزدانی شد با اعتراض مربیان تیم حریف بازنگری انجام شد و صادقی بازنده اعلام شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ایمان صادقی بعد از اینکه در ثانیه های پایانی موفق به پیروزی مقابل یزدانی شد با اعتراض مربیان تیم حریف بازنگری انجام شد و صادقی بازنده اعلام شد. بعد از این اتفاق وی به سمت میز داوران رفت و از آنها انتقاد کرد که با پاسخ رد آنها مواجه شد.

* در جریان دیدار سید احمد محمدی و نخودی در حالی که کشتی تا ثانیه های پایانی با نتیجه ۴ بر  ۴ در جریان بود محمدی نسبت به قضاوت داوران اعتراض داشت و از ناظری مربی خودش درخواست چلنچ کرد که با توضیحات مربی اش مبنی بر اینکه حق با او نیست قانع شد. محمدی در نهایت ۴ بر ۴ بازنده شد.

* سید احمد محمدی بعد از شکست دوم مقابل رضا افضلی نای بلند شدن نداشت و با کمک میرعمادیان مربی اش که به او دلداری می داد به سمت رختکن رفت.

* تعدادی زیادی از تماشاگران را جویباری ها تشکیل می دهند که به تشویق کشتی گیران خود می پردازند. حسن یزانی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، امیرمحمد یزدانی، ایمان صادقی و محمد نخودی کشتی گیران جویباری حاضر در این مسابقات هستند.

* تماشاگران جویباری بنری از رضا یزدانی همراه خود آورده اند و با شعار پلنگ شهر جویبار به صورت مرتب رضا یزدانی را تشویق می کنند. آنها پیش از شروع دیدار کمیل قاسمی و یدالله محبی به شدت قاسمی را تشویق کردند. حدود ۹ هزار تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی حضور دارند.

* قیاسی بعد از شکست مقابل ایمان صادقی در دور سوم وزن ۶۵ کیلوگرم حاضر به ترک تشک نبود و به داوران اعتراض می کرد.