دلیری و ییلاقی بجای عالیشان و حیدری پست معاونت گرفتند/عالیشان هم جانشین منوچهری شد !

حبیب حسین زادگان در ادامه جوانگرایی در سطح مدیران دستگاه ورزش و جوانان مازندران، محمدرضا ییلاقی اشرفی را بعنوان سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان انی اداره کل منصوب کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نظر می آید که جوانگرایی و چابک سازی ورزش و جوانان در مسیر درست ادامه خواهد داشت و حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان طبق برنامه ریزی تدوین شده در کادر سازی مدیران جوان برای دستگاه ورزش با قاطعیت گام برمی دارد.
وی در جدیدترین اقدام برای استفاده از نیروی جوان در اداره امور ورزش و جوانان استان، محمد رضا ییلاقی اشرفی را بعنوان سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل منصوب و از زحمات ۴ ساله حجت الله حیدری در این مسئولیت نیز تقدیر کرد.
محمد رضا ییلاقی اشرفی، از سوابق درخشانی نظیر معاونت ورزش و جوانان شهرستان ساری و همینطور مشاور مدیرکل و مدیریت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان بهره می برد و از لحاظ تحصیلات نیز در حال دفاع از رساله دکتری خود می باشد .
لازم به ذکر است؛ بدلیل اینکه ییلاقی اشرفی پس از این انتصاب و با مقدم دانستن اصل خدمت به جوانان، سریعاً پس از دیدار با دکتر تندگویان معاونت جوانان وزارت ورزش و دعوت مدیران وزارتخانه برای حضور در نشست ” تبیین سیاست های سال ٩٨ معاونت امور جوانان ” عازم همدان شدند، مراسم رسمی تکریم و معارفه به آینده نزدیک موکول شد.

صبح امروز و در حاشیه جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان، محمدرضا ییلاقی رسماً بعنوان سرپرست معاونت جوانان و فرهنگی این اداره کل معرفی شد و حکم خود را از دستان مدیرکل دریافت کرد.
حاج حبیب حسین زادگان در این مراسم، با اشاره به تاکیدات استاندار در بکارگیری از نیروهای جوان، خلاق و توانا برای پیشبرد امور، جوانگرایی را یک اصل مورد نیاز برای اجرای برنامه ها و توسعه کشور دانست و گفت : به جوانگرایی اعتقاد دارم و جامعه نیز واکنش خوبی به اینگونه تغییرات مدیریتی دارد.
وی با تشکر از حجت الله حیدری معاون سابق فرهنگی و جوانان این اداره کل، از ییلاقی اشرفی سرپرت جدید این معاونت خواست، با تکیه بر برنامه محوری و شایسته گزینی، تحولات مثبت در زمینه فرهنگی و فرهنگ سازی در ورزش و همینطور توجه ویژه به مسائل و مشکلات جوانان و ارائه راهکارهای مناسب را نصب العین خود در این مسئولیت بداند و از ظرفیت های کم نظیر جوانان استان مازندران در پیشبرد امور غافل نگردد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در پایان ابراز امیدواری کرد با تزریق انرژی جوانی در بدنه دستگاه ورزش، شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش در انجام امور ورزش و جوانان مازندران باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی ورزش و جوانان مازندران منصوب شد

طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، حسین دلیری به عنوان معاون توسعه ورزش های همگانی منصوب شد .
دلیری پیش از این سوابقی چون ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای فریدونکنار ، جویبار ، نکا و ساری را در کارنامه ورزشی خود دارد.
همچنین با حضور معاونین و مدیران ستادی از زحمات عادل عالیشان نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

عادل عالیشان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی این اداره کل منصوب شد و از زحمات و خدمات کسری منوچهری تقدیر و تشکر بعمل آمد.
حبیب حسین زادگان پس از ابلاغ این حکم گفت: معاونت توسعه ورزشی و ورزش های قهرمانی یکی از مهم ترین قسمت های ورزش و جوانان است و امیدوارم آقای عالیشان با بکارگیری تعهد، تخصص و پشتکاری که از وی سراغ داریم، منشاء تحول و تحرک بیشتری در ارتقاء جایگاه ورزش استان بخصوص ورزش قهرمانی گردد.
وی با تاکید براینکه عمر مسئولیت کوتاه است، مسئولیت را فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و نظام دانست و افزود؛ آقای منوچهری نیز در زمان مسئولیت زحمات زیادی برای ورزش استان داشتند که از ایشان نیز تشکر و قدردانی می نمایم.
لازم به ذکر است، کسری منوچهری از مهرماه سال ۱۳۹۶ در معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران بود که صبح امروز در جلسه شورای معاونین از خدمات وی تکریم بعمل آمد.