موفقیت های اخیر تیم ملی مدیون زحمات باشگاه ها و سازمان لیگ است

مدیرعامل شهروند ساری موفقیت های اخیر تیم ملی مدیون زحمات باشگاه ها و سازمان لیگ است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در این نشست در خصوص برگزاری پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: در رابطه با پلی آف تقریبا سه چهار سالی این بحث بود.بحث اول اشکالی به لیگ بود که چرا زود تمام می شود و بحث بعدی با توجه به بضاعت تیم ها بعد از نیم فصل کورس قهرمانی مشخص بود و تیم های دیگر انگیزه ای نداشتند و در پایین جدول هم این اتفاق می افتاد.

?نجاریان ادامه داد : پارسال پلی آف ۴ مخالف داشت، حفاری، قم، مس و مقاومت البرز و تصمیم گرفتیم پلی آف برگزار شود که البته اشکالاتی هم داشت که باید امسال برطرف شود‌.

?عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور افزود: امسال ترافیک بازی ها زیاد است.باید پلی آف را هم در نظر بگیریم و تصمیم عاقلانه بگیریم.در این هفده هجده سالی که در فوتسال هستم در ۱۵ سال اخیر مسابقات در یکسال برگزار می شود و به سال بعد کشیده نمی شود.

?وی با بیان اینکه بحث تیم ملی باید مشخص شود اظهار داشت: سرمربی تیم ملی با دو سه باشگاهی که بیشترین ملی پوش را دارد باید تعامل کند. با قاطعیت می گویم نتیجه گیری های اخیر تیم ملی صرفا بر اساس پافشاری سازمان لیگ و باشگاه ها بر برگزاری درست لیگ بود. آقایان در تیم ملی می خواستند سه ماه قبل از بازی ها لیگ را تعطیل کنند.