مدیرکل ورزش و جوانان : تکمیل ورزشگاه شهید وطنی تا قبل از آغاز فصل جدید/ استاندار:وطنی قلعه شکست ناپذیر

حبیب حسین زادگان در حاشیه بازدید از ورزشگاه در حال بازسازی شهید وطنی قائمشهر گفت: تاکنون حدود ۱۰ میلیارد هزینه شده است و تقریباً ۴ میلیارد تومان دیگر تا تکمیل ساخت ورزشگاه بودجه نیاز داریم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر روز یکشنبه استاندار مازندران، با همراهی مدیرکل ورزش و جوانان، معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار قائمشهر، رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر و دیگر مسئولان ذیربط از ورزشگاه در حال بازسازی شهید وطنی قائمشهر بازدید کردند.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت؛ با صعود نساجی به لیگ برتر و به خواسته مردم قائمشهر و استان مازندران، همه امکانات بکار گرفته شد تا ورزشگاه شهید وطنی به وضعیت مورد قبول سازمان لیگ دربیاید.
وی افزود؛ در این راستا ساخت سکوی تماشگران، رختکن، اسکوربرد، وضعیت تاسیسات، نور ورزشگاه و … در دستور کار قرار گرفت و تا امروز مراحل بازسازی حدود ۸۵ درصد رشد فیزیکی داشت.
حسین زادگان گفت : برآورد هزینه اولیه حدود ۸ الی ۹ میلیارد تومان بود اما با توجه نوسانات قیمت اجناس تغییراتی در هزینه بازسازی بوجود آمد و تاکنون حدود ۱۰ میلیارد هزینه شده است و تقریباً ۴ میلیارد تومان دیگر تا تکمیل ساخت ورزشگاه بودجه نیاز داریم.
مدیر ارشد دستگاه ورزش مازندران افزود؛ با دستورات استاندار برای آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی تا قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر و در صورت تخصیص بودجه مورد نیاز، در آینده نزدیک مراحل تکمیل ورزشگاه به پایان خواهد رسید.
حبیب حسین زادگان با اشاره به نتایج قابل قبول نساجی در نخستین تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: کسب جایگاه نهم در جدول لیگ برتر برای تیمی که اولین بار در لیگ برتر حضور یافته بود قابل توجه است و از اینرو از مالکین، کادر فنی، بازیکنان، لیدرها و تماشاگران خونگرم نساجی که صبوری کردند تا لیگ را آبرومندانه به پایان برسانیم سپاسگذارم.
استاندار: استادیوم شهید وطنی، قلعه شکست ناپذیر نساجی است
احمد حسین زادگان نیز در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت : کار ساخت و تعمییرات ورزشگاه با توجه باینکه ردیف اعتباری درباره آن وجود نداشت سخت و دشوار بود، اما این مسئله با همت مسئولان به درستی مدیریت شد و اکنون در روزهای پایانی تکمیل ورزشگاه شهید وطنی هستیم و امیدوارم تمامی کارهای مانده تا تکمیل فازهای تعریف شده با تزریق اعتبارات مورد نیاز تا قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر به پایان برسد.
استاندار مازندران با تشکر از مالکین تیم نساجی قائمشهر بیان داشت؛ این دو بزرگوار تنها به عشق مردم وارد سرمایه گذاری در فوتبال مازندران شدند و بودجه مناسبی هم برای این تیم بسته شد و امیدواریم فرآیند سال گذشته با کمک مالکان تیم ادامه یابد.
وی در ادامه با تمجید از عملکرد این تیم و هواداران نساجی گفت: این ورزشگاه قلعه ی شکست ناپذیر نساجی بود و مزیت مهم نساجی قائمشهر تماشاگران پرشور آن است و باید سعی کنیم تا شکل نساجی از حالت تیم فوتبال به حالت باشگاه حرفه ای درآید.
احمد حسین زادگان در پاسخ به سئوالی درباره نحوه حمایت استان های دیگر از تیم های فوتبال گفت: در استان های دیگر کمک ها عموماً دولتی نیست و بخش خصوصی برای حمایت از تیم ها وارد می شوند اما در استان مازندران صنایع و کارخانه های بزرگ زیادی وجود ندارد که بتوان پول های کلانی برای باشگاه های ورزشی و فوتبالی جذب کرد. با این وجود در خصوص ظرفیت و استعداد تیمداری معتقدیم نه تنها قائمشهر، بابل، ساری و نوشهر بلکه همه ی شهرستان های استان می توانند تیم داشته باشند و در این راستا بدنبال جذب اسپانسر خوب برای حمایت از تیم ها هستیم.