طباطبایی : کشف استعداد در مسابقات فوتسال جام رمضان آمل

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آمل عنوان کرد: در رده سنیه ۹ تا ۱۲ سال هر ساله استقبال خوبی را شاهد بودیم که متاسفانه امسال برای این رده سنی مجوز برگزاری صادر نشده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرتضی طباطبایی، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل  گفت: ۲۱ تیم در رده بزرگسالان بازی خواهند کرد که در هفت گروه سه تیمی و به مدت  ۱۲ شب خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر شب چهار بازی قرار است برگزار شود خاطرنشان کرد: تیم ها قوی هستند و بازی های خوبی را پیش بینی می کنیم.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان آمل عنوان کرد: در رده سنیه ۹ تا ۱۲ سال هر ساله استقبال خوبی را شاهد بودیم که متاسفانه امسال برای این رده سنی مجوز برگزاری صادر نشده است.
وی برگزاری جام رمضان برای فوتسال بانوان برای اولین بار در شهرستان آمل خواند و اظهار کرد: از ۶ تیم پایه و ۲ تیم بزرگسالان هستند که از شهرهای فریدونکنار و بابل نیز شرکت می کنند.
طباطبایی برگزاری این مسابقات را برای پیشرفت فوتسال بانوان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با حمایت کردن به فوتسال بانوان قطعا شاهد فوتبالی قوی خواهیم بود.
رمضان یگانگی در ادامه بیان کرد: سال ۹۶، ۴۴ تیم، سال ۹۷ نیز ۳۲ تیم در جام رمضان شرکت کردند که امسال با وجود استقبال رده نونهالان، بازی های کمتری را شاهد هستیم.
وی از دلایل استقبال کم امسال بیان کرد: حذف رده نونهالان به دلیل حضور خانواده ها و البته عدم همکاری شرکت ها برای اسپانسر شدن از دلایلی است که امسال باعث شده ۲۱ تیم در مسابقات شرکت کنند.
دبیر هیئت فوتبال شهرستان آمل از سطح تیم های شرکت کننده عنوان کرد: تیم ها محدود هستند و حضور بازیکنان مطرح که در لیگ های برتر کشور و استان و همچنین لیگ دسته یک بازی می کنند، باعث است که بازی های با کیفیتی را پیش بینی کنیم.
وی ادامه داد: استعدایابی همیشه در تمرین ها مشخص نمی شود و در رقابت و در زمین بازی مقابل تیم حریف بهتر می توان، از ظرفیت افراد پی برد.
یگانگی ادامه داد:در رده پایه، سطح کشور جایگاه خوبی داریم که برای بهتر شدن حتما باید تحرک داشته باشند و جام رمضان در واقع یک درخواست بود که متاسفانه برگزار نشد، اما هیئت فوتبال در نظر دارد بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات جایگزینی برگزار کند.
وی در پایان به چهار میلیون حق بیمه بازیکنان اشاره کرد و گفت: امکانات بیمه ای و پزشکی در مقابل این هزینه بسیار ناچیز است.
گفتگو : سمانه قلی پور