هادی خلردی: فوتبال مازندران سرآمد فوتبال کشور است

نایب رئیس هیات فوتبال مازندران در نشست تخصصی مدیران روابط عمومی اظهار داشت : فوتبال مازندران سرآمد فوتبال کشور است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هادی خلردی افزود : این موضوع را به زبان بیان نکرده ایم چون آمار و اطلاعات و عملکرد موجود این موضوع را ثابت کرده است که این افتخار شایسته فوتبال مازندران است .

وی ادامه داد : ما در تمامی رده های سنی در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی در مسابفات کشوری و در بالاترین سطح آن حضور داریم . جا دارد از تمامی کسانی که در بخش خصوصی به فوتبال کمک می کنند تشکر کنم. بخاطر تمامی این کمک ها و هزینه هایی که در فوتبال متقبل می شوند، دست همه این عزیزان را می فشاریم و سپاسگذار شان هستیم .
خلردی بیان داشت : در رده پایه فوتبال مازندران حرف اول را در سطح کشور می زند و همچنین در برگزاری مسابقات بدون شک جزو بهترین ها هستیم چون لیگ های منظم و با برنامه ای را داریم.
نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران گفت : در ویترین افتخارات فوتبال مازندران حضور در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کم بود که این مهم هم اتفاق افتاد و عملکرد خوبی در نخستین فصل حضور در لیگ برتر داشتیم.
این مسئول از اهمیت توجه به رابط عمومی و رسانه در تمامی سازمان ها و مخصوصا در فوتبال گفت و افزود : مدیران روابط عمومی باید احساس مسئولیت کنند تا اخبار و عملکرد هیات ها به درستی منتشر شود. شما بعنوان مدیران روابط عمومی و رسانه ای در خط اول ورزش فوتبال هستید و اخبار و عملکرد فوتبال شهر خودتان را به سمع و نظر مردم می رسانید.
خلردی در پایان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها از کارهای سنتی و کلیشه‌ای فاصله بگیرند، گفت: چابک‌سازی، حرفه‌ای‌گرایی و تخصصی‌گرایی در روابط عمومی‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد تا فوتبال مازندران در شهرهای مختلف به درستی به جامعه معرفی گردد.