محرومیت مدیر روابط عمومی تیم دسته اولی !

بر اساس حکم صادره از سوی کمیته اخلاق مدیر روابط عمومی یکی از باشگاه های دسته اولی تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کمیته اخلاق به تازگی اعلام کرده است همه اتفاقات فوتبال در هفته های پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را رصد خواهد کرد . این کمیته هم چنین به کانون هواداران باشگاه ها اخطار داده است که مراقب رفتارهای خود باشند و اگر تنشی در بازی ها شکل گیرد باید عواقب رفتار خود را بپذیرند. همچنین کمیته اخلاق به همه تیم ها به خصوص تیم هایی که نه داعیه صعود دارند و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کنند تکلیف کرده که می بایست در هفته های پایانی در برابر حریفان ارایه گر بازی جوانمردانه ای باشند و همه تیم ها موظف شده اند یک نسخه از فیلم بازی های هفته های پایانی را در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند.

 

برخورد با مدیر روابط عمومی یکی از باشگاه های دسته اولی نیز در همین راستا صورت گرفته است و کمیته اخلاق در نشستی که با کمیه انضباطی و سازمان لیگ برتر به منظور برگزاری سلامت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در هفته های پایانی داشت، اعلام کرد با هر رفتاری که سلامت بازی ها را تهدید کند برخورد خواهد کرد و همه تلاشش بر این است به جای مبارزه با ناپاکی ها مانع از وقوع چنین رفتارهایی شود.