کلوپ: لیورپول به زمان نیاز دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که تیمش برای رسیدن به سطح مورد نظر او به زمان نیاز دارد.   به گزارش “مازنداسپرت“، لیورپول با لشکری از مصدومین در لندن مهمان تاتنهام بود که در نهایت بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. تیم کلوپ در اولین حضور سرمربی آلمانی روی نیمکت، نمایش قابل قبولی […]

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که تیمش برای رسیدن به سطح مورد نظر او به زمان نیاز دارد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، لیورپول با لشکری از مصدومین در لندن مهمان تاتنهام بود که در نهایت بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. تیم کلوپ در اولین حضور سرمربی آلمانی روی نیمکت، نمایش قابل قبولی داشت و تنها در شکست دادن هوگو لوریس و تیر دروازه ناکام ماند. حال کلوپ عنوان کرد که تیمش برای رسیدن به کیفیت لازم، به زمان نیاز خواهد داشت.

او گفت:” البته که باید فوتبال بهتری بازی کنیم ، نه فقط به خاطر اینکه من می‌گویم بلکه به این خاطر که می‌توانیم. وقتی ما توپ را در اختیار داریم، تیم حریف باید بدود. مهم‌ترین چیز این است که بازیکنان برای اینکه کمی جنگنده شوند، آماده باشند. تنها ۳ روز در کنار هم بوده ایم و می‌توان تغییر را حس کرد.البته نمی‌خواستیم خیلی هم خشن باشیم زیرا این یک بازی رزمی نیست، فوتبال است.”

کلوپ ادامه داد:” نمی‌دانم چند بازی دیگر چنین فرمی از آدام لالانا خواهیم دید. نظر شما چیست؟ من او را از زمان حضورش در ساوتهمپتون می‌شناختم و به نظرم می‌تواند ۲۰ تا ۳۰ درصد بهتر باشد. کوتینیو؟ فکر نمی‌کنید می‌تواند فوتبال بهتری ارائه کند؟ البته که می‌تواند. لوکاس؟ به نظرتان نمی‌تواند توپ را در جهات مختلف حرکت دهد؟ البته که می‌تواند. امره جان؟ باید یاد بگیرد در حین حرکت پاس بدهد. می‌تواند یاد بگیرد. جیمز میلنر؟ یک فوتبالیست کامل. یک حرفه ای کامل. یک ماشین. همه چیز در تیم موجود است.فقط باید شرایطی ایجاد کنیم که بتوان چنین کارایی از بازیکنان گرفت . فشار روی تیم هست ولی نه فشار خیلی زیاد. این بازیکنان با تمام وجودشان بازی می‌کنند.”

 

منبع:ورزش۳